InicioEconomíaBimba e Lola finaliza o traslado á súa nova sede de Vigo...

Bimba e Lola finaliza o traslado á súa nova sede de Vigo e abre a súa tenda número 300 en Paraguai

En concreto, despois de completar a automatización do seu centro loxístico de Mos, Bimba e Lola entrou esta semana na fase final do trasladado á súa nova sede, un edificio do ano 1965 "completamente restaurado"

PUBLICADO O

- Advertisement -

A firma de moda galega Bimba e Lola completou o traslado á súa nova sede, situada na Avenida de Madrid de Vigo, e abriu a súa tenda número 300, tras desembarcar por primeira vez en Paraguai.

Así o sinalou a compañía nun comunicado, onde puxo en valor tres “fitos” en “frontes crave” do seu proxecto de desenvolvemento e crecemento, indicando tamén que roza os 3,5 millóns de seguidores en redes sociais.

En concreto, despois de completar a automatización do seu centro loxístico de Mos, Bimba e Lola entrou esta semana na fase final do trasladado á súa nova sede, un edificio do ano 1965 “completamente restaurado”. Este novo centro reúne ás máis de 300 persoas das oficinas centrais da marca que, xunto ás 150 de loxística, conforman o persoal da compañía.

“Tras un proxecto de rehabilitación de máis de dous anos, a nave e os terreos, que orixinalmente albergaban un concesionario e un taller de vehículos no número 133 da Avenida de Madrid, transformáronse na nova sede da empresa de moda. Fiel á súa filosofía de Colectivo Creativo, Bimba e Lola colaborou co estudo de arquitectura vigués Villacé e Cominges, o arquitecto portugués Emanuel de Sousa, a Arquitectura Técnica Páramo Alonso, a Construtora SANJOSE, e o paisajismo a cargo de María Medina e Gregorio Marañón, para crear un espazo plenamente aliñado cos valores da marca“, reivindicou.

A nivel de expansión, a súa rede de tendas superou os 300 puntos de venda en todo o mundo. Ao final de ano, os seus establecementos internacionais en países de Europa, Latinoamérica, Norteamérica e Asia suporán máis da metade das tendas da marca que, xunto á operación da tenda ‘en liña’, ampliará a súa presenza ata un total de 55 países.

Ademais, a firma galega conta xa con case dous millóns de seguidores en Instagram e máis dun millón e medio noutras plataformas, para totalizar case 3,5 millóns de seguidores en redes sociais.

“Reunir aos nosos equipos neste espazo é un soño cumprido despois de moito esforzo, ademais dun gran paso para continuar crecendo como proxecto de futuro. Trasladámonos, levándonos moitos bos recordos e con todo o noso agradecemento á etapa cumprida en Mos, á vez que ilusionados polas oportunidades que nos ofrecen as novas instalacións. Estamos tamén enormemente agradecidas a todos os que fixeron posible este proxecto e á cidade de Vigo, que acompañou a Bimba e Lola desde que empezamos hai xa 19 anos. Alcanzamos tamén a cifra de 300 tendas no mundo, outro paso importante no desenvolvemento da nosa marca que queremos celebrar xunto aos nosos clientes, socios e equipo de profesionais”, indicou Uxía Domínguez, fundadora xunto á súa irmá María e presidenta da empresa.

ÚLTIMAS

Haberá novos paros parciais de Vitrasa en pleno Nadal ante a falta de acordo

O comité de empresa de Vitrasa, a concesionaria do transporte urbano do Concello de Vigo,...

BNG e PP suman forzas no Senado para obrigar ao Goberno a rematar en 2030 o tramo do AVE entre Vigo e Porto

O Pleno do Senado aprobou este mércores, grazas á maioría absoluta do PP, unha iniciativa...

(En imaxes) O Nadal de Vigo chega ás paradas de bus e estacións de metro de Nova York, Londres, París e Roma

O Nadal de Vigo chegou ao mundo enteiro. Xa non só se coñece a nivel...

Ecoloxistas piden ao alcalde de Vigo que non coloquen luces de Nadal en árbores e paren as “podas drásticas”

A Asociación Amigas das Árbores de Vigo presentou este mércores un escrito dirixido ao...