As marcas comercializadas en España por parte do grupo automobilístico Stellantis (Abarth, Alfa Romeo, Citroën, DS Automobiles, Fiat, Jeep, Maserati, Opel e Peugeot) acumularon unha cota de mercado do 23% no que vai de ano, cun total de 194.726 unidades matriculadas no mercado nacional.
Nun comunicado, a compañía tamén destacou que en novembro a cota de mercado lograda polas súas marcas en España alcanzou o 21,9%, con 18.312 matriculacións, á vez que puxo en valor que o Fiat 500 foi o modelo máis vendido no país no undécimo mes de 2022.
En canto ao mercado de vehículos comerciais, Stellantis rexistrou 4.220 matriculacións en novembro, o que supón unha cota do 41,3%, mentres que entre xaneiro e novembro o grupo rexistra 41.994 unidades matriculadas (38,9% de cota).
No que respecta aos vehículos electrificados (100% eléctricos e híbridos enchufables), a compañía tamén resaltou o seu “liderado” en novembro, con 1.735 turismos e vehículos comerciais matriculados, uns datos “que lle manteñen na primeira posición, cunha cota de mercado do 20%”.
“O grupo, que tamén ocupa a primeira posición nos datos acumulados con 17.881 matriculacións (23,9%), desenvolveu unha ampla gama de vehículos electrificados que destacan por ofrecer altas prestacións, dando resposta ás necesidades de todo tipo de clientes”, valorou a compañía.
En canto aos modelos, o fabricante puxo en valor o Fiat 500e e o Citroën ë-C4, “que se atopan entre o cinco modelos 100% eléctricos máis vendidos” en España no que vai de ano, mentres que os Peugeot 3008, Jeep Compass e Citroën C5 Aircross figuran no ‘top 10’ de vendas de híbridos enchufables entre xaneiro e novembro de 2022.
“Estes resultados representan outro paso na execución do plan ‘Dare Forward 2030’ de Stellantis, co obxectivo de converterse no líder indiscutible en electrificación en España e en todo o mundo”, defendeu Stellantis.