Stellantis acumula o 23% de cota de mercado en España coas súas marcas en 2022

"Estes resultados representan outro paso na execución do plan 'Dare Forward 2030' de Stellantis, co obxectivo de converterse no líder indiscutible en electrificación en España e en todo o mundo", defendeu Stellantis.

Arquivo - Fábrica de Stellantis en Vigo.. STELLANTIS VIGO - Arquivo

As marcas comercializadas en España por parte do grupo automobilístico Stellantis (Abarth, Alfa Romeo, Citroën, DS Automobiles, Fiat, Jeep, Maserati, Opel e Peugeot) acumularon unha cota de mercado do 23% no que vai de ano, cun total de 194.726 unidades matriculadas no mercado nacional.

Nun comunicado, a compañía tamén destacou que en novembro a cota de mercado lograda polas súas marcas en España alcanzou o 21,9%, con 18.312 matriculacións, á vez que puxo en valor que o Fiat 500 foi o modelo máis vendido no país no undécimo mes de 2022.

En canto ao mercado de vehículos comerciais, Stellantis rexistrou 4.220 matriculacións en novembro, o que supón unha cota do 41,3%, mentres que entre xaneiro e novembro o grupo rexistra 41.994 unidades matriculadas (38,9% de cota).

No que respecta aos vehículos electrificados (100% eléctricos e híbridos enchufables), a compañía tamén resaltou o seu “liderado” en novembro, con 1.735 turismos e vehículos comerciais matriculados, uns datos “que lle manteñen na primeira posición, cunha cota de mercado do 20%”.

“O grupo, que tamén ocupa a primeira posición nos datos acumulados con 17.881 matriculacións (23,9%), desenvolveu unha ampla gama de vehículos electrificados que destacan por ofrecer altas prestacións, dando resposta ás necesidades de todo tipo de clientes”, valorou a compañía.

En canto aos modelos, o fabricante puxo en valor o Fiat 500e e o Citroën ë-C4, “que se atopan entre o cinco modelos 100% eléctricos máis vendidos” en España no que vai de ano, mentres que os Peugeot 3008, Jeep Compass e Citroën C5 Aircross figuran no ‘top 10’ de vendas de híbridos enchufables entre xaneiro e novembro de 2022.

“Estes resultados representan outro paso na execución do plan ‘Dare Forward 2030’ de Stellantis, co obxectivo de converterse no líder indiscutible en electrificación en España e en todo o mundo”, defendeu Stellantis.