Peugeot iniciou a comercialización do Rifter Long, que gaña 35 centímetros de lonxitude respecto da versión normal e co que se pode transportar obxectos de ata 3,05 metros de lonxitude, cun chan totalmente plano grazas á configuración dos asentos retráctiles.
Segundo informou a empresa nun comunicado, o Rifter Long, fabricado na factoría do Grupo PSA en Vigo sobre a plataforma multienerxía EMP2, intégrase na gama todocamiño da firma francesa.
O frontal caracterízase por un capó elevado e un voladizo curto, mentres que a zaga incorpora elementos propios dos monovolúmenes compactos, como a modularidade, un plano de carga baixo ou un amplo portón traseiro con luneta practicable.
O interior, o modelo, dispoñible desde 16.900 euros, conta co Peugeot i-Cockpit, con volante compacto, instrumentación dixital elevada configurable e unha pantalla táctil capacitiva de 8 polgadas.
En canto a tecnoloxía, equipa freo de estacionamento eléctrico, regulador de velocidade activo, sistema de recoñecemento de límites de velocidade, alerta activa de cambio involuntario de carril, sistema de freado de emerxencia e o sistema de navegación 3D Peugeot Connect NAV.
O Peugeot Rifter Long dispón, segundo versións, de elementos como o teito Zenith, cun cofre de almacenamento con 60 litros de capacidade, e un arco flotante translúcido que engade 14 litros máis, así como un compartimento de 18 litros.
A marca francesa tamén lanzou unha variante ‘camper’ do modelo, o Rifter by Tinkervan, que conta con autonomía total en electricidade e calefacción, grazas á instalación dunha batería auxiliar, con investidor de 12 a 230 voltios.