O Peugeot 2008, ensamblado na factoría viguesa do grupo Stellantis, situouse entre os coches máis vendidos en España en 2023. Unha lista que lidera o Dacia Sandero, tras rexistrar 27.951 unidades ao longo do ano pasado, o que representa un aumento do 34,5% respecto de 2022, á vez que a marca Toyota é a que máis coches vendeu, con 79.883 unidades, un 8,7% máis, segundo os datos elaborados por Ideauto para as asociacións de fabricantes (Anfac), concesionarios (Faconauto) e vendedores (Ganvam).
Así, o ano 2023 estivo marcado pola irrupción do modelo chinés MG ZS, que foi o modelo máis vendido en decembro, con 2.563 unidades (+503%), que se suma ao seu liderado rexistrado en agosto e setembro deste ano e que lle impulsa ata a cuarta posición do ranking anual, con 19.818 unidades, un crecemento do 263,2%.
En concreto, entre o Dacia Sandero e o MG ZS sitúanse o Seat Arona en segunda posición, con 21.639 unidades (+23,9%), e o Toyota Corolla, que pecha o ‘top 3’ do acumulado con 19.845 unidades (+16,7%). En quinto lugar atópase o Peugeot 2008 (19.433 unidades; 24,5%), seguido polo Hyundai Tucson (19.097 unidades), o Toyota C-HR (18.478 unidades), o Kia Sportage (18.359 unidades), o Volkswagen T-Roc (17.238 unidades) e o Seat Eivissa (16.644 unidades).
Pola súa banda, a segunda posición do mes de decembro tras o MG ZS ocúpaa o Renault Clio, con 2.360 unidades (+56,5%), seguido polo Dacia Sandero (2.289 unidades; -11%), o Hyundai Tucson (2.087 unidades; 33,8%) e o Toyota Corolla, que pecha o ‘top 5’ mensual con 1.829 unidades e un crecemento do 71,1%.
TOYOTA REINA COMO A MARCA MÁIS VENDIDA DO ANO
O fabricante xaponés Toyota foi a marca máis vendida de 2023 en España, con 79.883 unidades (+8,7%), superando en máis de 10.000 unidades ao seu perseguidor máis próximo, a marca surcoreana Kia, que pecha o ano en segunda posición, con 66.245 unidades e un crecemento do 4,6%.
Así, o ‘top 3’ péchao Volkswagen, que vendeu 63.871 unidades entre xaneiro e decembro, un 8,5% máis que en 2022. O ranking das cinco marcas máis populares ocúpano Hyundai (58.874 unidades; -1,1%) e Seat (58.586 unidades; +19,1%).
No último mes do ano, Toyota tamén foi a marca máis vendida, con 6.323 unidades, un 14,8% máis, seguido por Renault (6.105 unidades; 19%), Hyundai (5.676 unidades; 27,9%), Volkswagen (5.450 unidades; -3,2%) e Kia, que pecha a listaxe do cinco marcas máis populares do mes con 4.958 unidades, un 7,5% menos.