InicioPolíticaO Goberno espera que no primeiro trimestre de 2023 termine a homologación...

O Goberno espera que no primeiro trimestre de 2023 termine a homologación dos trens Avril

O Executivo reivindica o seu "compromiso absoluto" coa saída sur ferroviaria de Vigo ao ser "prioritaria", a pesar de que xa vai "fóra de tempo".

PUBLICADO O

- Advertisement -

A secretaria de Estado de Transportes, Mobilidade e Axenda Urbana, Isabel Pardo de Vera, indicou que o Goberno espera que no primeiro trimestre de 2023 termine a homologación dos trens Avril, que permitirá a chegada da alta velocidade a cidades como Vigo. Así o sinalou Pardo de Vera ante os medios de comunicación este venres precisamente na cidade olívica, ata onde viaxou para recibir a Medalla de Ouro da urbe.

Alí explicou que o Ministerio mantén “permanentemente” reunións con todos os axentes responsables da homologación destes trens, polo que subliñou que agora a data que se estima é o primeiro trimestre de 2023, entre “marzo e abril”.

A secretaria de Estado engadiu que se están terminando as probas correspondentes e que están “a avanzar ben”. Tamén lamentou que “a pena” é que non se construísen ditos convois antes, xa que se adxudicaron en 2016, segundo lembrou. Segundo indicou, os trens Avril reducirán o tempo do traxecto entre Vigo e Madrid a menos de catro horas, xa que na actualidade a viaxe máis rápida realízase en 4 horas e 15 minutos.

VIGO-OURENSE POR CERDEDO

Entre outros temas, Pardo de Vera falou da conexión AVE entre Vigo e Ourense por Cerdedo, evitando o desvío por Santiago. Desta, indicou que o estudo hidroxeolóxico xa está terminado, polo que agora ten que ser validado de acordo ás prescricións ambientais para continuar co proxecto.

Sobre a saída sur ferroviaria de Vigo, Pardo de Vera reivindicou o “compromiso absoluto” do Executivo central con esta infraestrutura ao ser “prioritaria”, a pesar de que xa vai “fóra de tempo” porque “debería ser prioritaria desde hai moito tempo”.

“Estamos a traballar con todo o esforzo. Xa acabamos o estudo de alternativas para dar outro paso”, engadiu, explicando que agora toca definir cos estudos hidrolóxicos e centrar as “opcións viables” para só barallar aquelas que si poidan levarse a cabo á hora de axustar o trazado.

Tamén puxo o foco na autovía Vigo-O Porriño, que por primeira vez aparece nos Orzamentos Xerais do Estado unha partida para esta estrada, e indicou que reducirá o tempo do traxecto, os atascos e as emisións.

ÚLTIMAS

Xuízo con tribunal popular para o crime de Coia: o acusado enfróntase a case 22 anos de cárcere por asasinato

O xuízo polo chamado crime de Coia de 2024, que se celebrará con tribunal...

Cardama, avisa: “se Uruguai rompe o contrato das patrulleiras será malo para todo o naval vigués”

O empresario vigués José García Costas, accionista do estaleiro Cardama, advertiu este venres de...

A Xunta nega acoso escolar tras as denuncia no colexio concertado Monterrey: “técnicamente non é”

A familia dunha nena de 5 anos denunciou a falta de actuación do colexio concertado...

Sancionan cinco alumnos do colexio Monterrey en Vigo tras a denuncia da familia dunha nena por suposto acoso

O colexio Monterrey de Vigo abriu cinco "procedementos correctores con sancións" no marco da...