A Cooperativa de Armadores de Pesca do Porto de Vigo (ARVI) participa na primeira campaña de publicidade institucional específica do Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia que o Goberno puxo en marcha cos fondos europeos Next Generation UE.
Tal como informou o Ministerio de Asuntos Económicos e Transformación Dixital nun comunicado, baixo o lema ‘A xeración dos que soñan e fan’, este venres dará comezo a difusión da devandita campaña en medios de comunicación, redes sociais e soportes exteriores.
Cun orzamento de 4 millóns de euros, o obxectivo é dar a coñecer a existencia, o contido e os principios do Plan de Recuperación, co fin de impulsar a cidadanía e as empresas a que dean os pasos necesarios para acceder aos fondos Next Generation UE. Así, o proxecto de mellora da frota pesqueira desenvolvido por ARVI figura na campaña como un dos exemplos de iniciativas beneficiarias dos fondos europeos do Plan.
En xeral, a publicidade apela á xeración de cidadáns actuais para fomentar a implicación da sociedade, de pequenas e medianas empresas, de autónomos e de compañías na materialización dos seus soños facendo uso dos fondos europeos do plan e reflectindo a chegada destes recursos ao tecido produtivo.
Ademais do exemplo de ARVI, na campaña tamén se recolle o proxecto de xeolocalización de gando de Digitanimal para dixitalizar a gandaría e facela máis produtiva e sustentable.
Entre outros exemplos, móstranse nos vídeos desta iniciativa os casos do IES Marialbueno de Zaragoza, para trasladar a oportunidade da Formación Profesional de cara ao vehículo eléctrico e conectado e da empresa Certest Biotec, tamén de Zaragoza, para a investigación no desenvolvemento de vacinas, entre outras.