Stellantis Vigo avisa de que a escaseza de microchips se estenderá ata 2023, pero terá “menor impacto” na produción

O director da factoría viguesa afirma que ata que non haxa "certeza" de que a subministración sexa estable, sería unha "irresponsabilidade" volver lanzar as quendas de fin de semana.

Bueno e Rueda atendendo os medios de comunicación este martes / PEDRO DAVILA-EUROPA PRESS.

O director da factoría viguesa do grupo automobilístico Stellantis, Ignacio Bueno, asegurou que a escaseza de microchips, un compoñente necesario para a fabricación dos seus vehículos, estenderase ata polo menos o ano que vén, con todo, terá un “menor impacto” na produción que en meses anteriores.

Así o sinalou este martes tras realizar unha visita á planta viguesa xunto ao novo presidente da Xunta de Galicia, Alfonso Rueda. Bueno recoñeceu que nos meses de abril e maio Stellantis Vigo se viu moi afectada pola falta destes chips semiconductores, algo que continuará en menor medida nos próximos meses.

No entanto, explicou que ata que non haxa “certeza” de que a subministración sexa estable, sería unha “irresponsabilidade” volver lanzar as quendas de fin de semana, co que a previsión é non polas en marcha ata 2023.

Entre outros datos, o director da factoría de Vigo tamén afirmou que será a principios do próximo mes de xullo cando se comece a fabricar en serie na cidade a furgoneta da marca Fiat, Fiat Doblò, que substituirá ao Citroën Grand C4 SpaceTourer de sete prazas, que deixa de ensamblarse na planta de Balaídos.

Este vehículo, do cal xa se produciron algunhas preseries, estará baseado na mesma plataforma que as furgonetas de Opel, Citroën, Peugeot e Toyota que se montan en Stellantis Vigo.