InicioEconomíaCaballero propón a Renfe até tres liñas directas Vigo-Madrid sen pasar por...

Caballero propón a Renfe até tres liñas directas Vigo-Madrid sen pasar por Santiago

"Que todo o mundo descarte aquela humillación de facer Vigo-Santiago e aí cambiar de plataforma e subir a outro tren", di o alcalde.

PUBLICADO O

- Advertisement -

O alcalde de Vigo, Abel Caballero, propuxo ao presidente de Renfe, Isaías Táboas, unha reforma nas frecuencias de tren que conectan a cidade con Madrid, de forma que expuxo a posibilidade de establecer ata tres liñas directas coa capital pasando por Pontevedra e Ourense, pero sen entrar nin parar en Santiago de Compostela.

Este mércores, o rexedor incidiu en que “a liña Vigo-Madrid ten que ser tratada coa importancia que se merece”, e iso supón que o tren que actualmente pasa por Santiago, “se transforme nun Vigo-Madrid directo, sen entrar nin parar en Santiago”.

A maiores, apostou porque “nun mes ou dous meses” se poñ en marcha unha segunda liña directa Vigo-Pontevedra-Ourense-Madrid “utilizando o bypass que non entra en Santiago”. A iso engadiu na súa proposta que “máis adiante, se a demanda o reclama”, poder establecer unha terceira liña coas mesmas condicións.

Segundo manifestou, esta formulación “significa un aforro dun cuarto de hora no tempo de viaxe”, alcanzar “o tempo tecnicamente máis breve posible” e conseguir que viaxe “máis xente no tren” e que se utilice a estación de Urzáiz. “Que todo o mundo descarte aquela humillación de facer Vigo-Santiago e aí cambiar de plataforma e subir a outro tren”, subliñou.

Acto seguido, Caballero asegurou que este plan foi “ben recibido” polo presidente de Renfe, do que avanzou que “virá a Vigo en próximos días” e ambos manterán unha reunión para tomar “a decisión definitiva” sobre as frecuencias de tren.

DESVÍO POR CERDEDO

Doutra banda, Caballero manifestou que “dentro dunhas semanas” presentará xunto á presidenta do Administrador de Infraestruturas Ferroviarias (ADIF), Isabel Pardo de Vera, os resultados do primeiro estudo hidroxeológico sobre o desvío ferroviario por Cerdedo, que “aforrará 20 minutos máis” ao percorrido entre Vigo e Madrid.

“De momento o bypass está preto de Santiago, pero seguimos expondo Vigo, Pontevedra, Ourense por Cerdedo, Madrid”, remarcou, antes de trasladar a súa confianza en que esta ligazón “se vai facer, porque significará a conexión Porto-Madrid por vía directa de alta velocidade” cando se faga o saída sur.

ÚLTIMAS

Un home enfróntase a sete anos de prisión acusado de vender droga no bar que rexentaba en Baiona

Un home sentará este martes no banco dos acusados na sección quinta da Audiencia...

Luz Casal actuará en Vigo no Teatro Afundación en febreiro de 2026 dentro da súa nova xira

A cantante Luz Casal ofrecerá un concerto no Teatro Afundación de Vigo o vindeiro...

Stellantis Vigo prorroga o ERTE para 2026 con división sindical

A dirección da factoría viguesa do grupo automobilístico Stellantis e sindicatos asinaron este venres...

A Policía alerta dunha vaga de ciberestafas con criptomoedas en Vigo e Redondela: vítimas con perdas de ata 2 millóns

A Policía Nacional alertou sobre o aumento de ciberestafas relacionadas co investimento en criptomoedas...