InicioEconomíaLicitado o estudo de alternativas para a saída sur ferroviaria de Vigo

Licitado o estudo de alternativas para a saída sur ferroviaria de Vigo

Mediante o estudo de alternativas analizaranse opcións para a mellora da ordenación dos servizos ferroviarios que permitan solucionar a súa falta de continuidade na contorna da urbe olívica e que deberán ter en conta o tráfico de mercadorías existente e previsible.

PUBLICADO O

- Advertisement -

O Ministerio de Transportes, Mobilidade e Axenda Urbana (Mitma) licita o estudo de alternativas do saída sur ferroviaria de Vigo por 405.350 euros.

Segundo trasladou o Ministerio, os trámites para a publicación da licitación do contrato para a redacción do Estudo de alternativas do saída sur ferroviaria de Vigo completáronse este xoves.

Así, indicou que a licitación se publicará na Plataforma de Contratación do Sector Público “en breve” e que se estima que o anuncio se recollerá no Diario Oficial da Unión Europea (DOUE) este martes.

Mediante o estudo de alternativas analizaranse opcións para a mellora da ordenación dos servizos ferroviarios que permitan solucionar a súa falta de continuidade na contorna da urbe olívica e que deberán ter en conta o tráfico de mercadorías existente e previsible. Ademais, traballarase na unificación das estacións de tren de Urzáiz e Guixar para obter “unha maior eficiencia na prestación dos servizos”.

O prazo de execución do contrato fixouse en 12 meses e o seu desenvolvemento levará a cabo en tres fases. Así, durante a primeira etapa realizarase un estudo previo da situación actual para definir corredores e esquemas funcionais que permitan solucionala.

No marco da segunda fase, levará a cabo unha caracterización máis concreta das alternativas consideradas viables nos ámbitos técnico, ambiental e socioeconómico. Finalmente, determinarase a solución máis adecuada co obxectivo de desenvolvela mediante unha análise efectuada en base a múltiples criterios.

Así mesmo, as alternativas contempladas considerarán diferentes escenarios de modernización das infraestruturas ferroviarias portuguesas ante a aposta por impulsar unha liña de alta velocidade con Galicia manifestada polo Goberno luso.

Na mesma liña, os gobernos de ambos os países solicitarán a inclusión do tramo Vigo-O Porto na rede básica transeuropea de transporte (RTE-t), para o que se deron os primeiros pasos de comunicación coa Comisión Europea.

VALORACIÓN DO ALCALDE

Pola súa banda, en declaracións remitidas aos medios, o rexedor da cidade olívica, Abel Caballero, celebrou a licitación do estudo de alternativas, que afirmou que permite que “se abra a luz verde para a alta velocidade entre Vigo e Lisboa”, e volveu a reivindicar a súa aposta por defender que a entrada ferroviaria da cidade en Urzáiz realizásese en túnel cando accedeu á Alcaldía.

Ademais, explicou que Adif trasladoulle que recibiu a autorización de entrada en servizo da electrificación do tramo ferroviario comprendido entre Guillarei e Tui. Deste xeito, Abel Caballero sinalou que, “axiña que como Portugal termine a súa electrificación” e durante o período intermedio ata a posta en funcionamento da alta velocidade, “poderase cruzar a fronteira con trens eléctricos”.

ÚLTIMAS

Un condutor recibe o impacto dunha pedra despois de pasar por debaixo dunha pasarela na AP-9 en Vigo

Un condutor recibiu na mañá deste venres o impacto de pedra tras pasar por...

Abel Caballero enxalza a figura de Salvador Illa por traer a “tranquilización e normalización” de Cataluña

O alcalde de Vigo, Abel Caballero, mantivo este xoves senllos encontros co alcalde de...

Visto para sentenza o xuízo Karar que afecta a 28 acusados de traficar con 3,8 toneladas de cocaína

O xuízo polo alixo de 3,8 toneladas de cocaína transportadas no buque 'MV Karar'...

Stellantis Vigo e sindicatos acordan un ERE voluntario para un máximo de 80 traballadores e un ERTE de ata 75 xornadas

Tras varias xornadas de negociacións, a dirección da planta viguesa do grupo automobilístico Stellantis...