O grupo municipal Marea de Vigo denunciou este mércores a “absoluta improvisación” do goberno municipal en materia de mobilidade, e puxo como exemplos a ampliación do túnel proxectado para Porta do Sol sen que se coñezan estudos de tráfico, os “incumprimentos” do carril bici ou a ausencia de aparcadoiros disuasorios.
A concelleira de Marea de Vigo, Oriana Méndez, subliñou que a prolongación do túnel de Porta do Sol foi “anunciada en prensa” sen que se coñezan estudos de tráfico ou de Patrimonio respecto diso, o que demostra que o goberno de Abel Caballero “non tiña demasiado clara a solución de mobilidade para esta obra”.
Tamén sinalou que esa modificación supón unha “reformulación” tanto do proxecto inicial como do propio desenvolvemento do Barrio do Cura e “revela” a forma en que actúa o goberno municipal: “sen diálogo nin democracia real”, “con arbitrariedade e improvisación”.
Pola súa banda, o portavoz do grupo, Rubén Pérez, apuntou que o problema que subxace baixo a “absoluta improvisación” dunha obra licitada por 16 millóns de euros, é a ausencia xeral de planificación en cuestións de mobilidade en Vigo.
APARCADOIROS DISUASORIOS
“As grandes actuacións son unha absoluta improvisación“, sinalou e advertiu de que deben facerse “estudos serios” porque, pola contra, as cidades poden converterse en “rateiras”.
A ese respecto, Marea de Vigo propuxo que se destine o espazo da estación de autobuses de Avenida de Madrid (cando se poña en funcionamento a nova terminal do complexo intermodal de Urzáiz) e os terreos que Adif vai ceder ao Concello en Isaac Peral á construción de aparcadoiros disuasorios gratuítos.
Deste xeito apostaríase por unha mobilidade máis sustentable e resolveríase o problema de falta de aparcadoiro en superficie no centro da cidade, incrementado coas humanizacións e coas obras. Ademais, engadiu, no novo prego de condicións do servizo de bus urbano poderían incluírse lanzadeiras desde esas zonas de estacionamento.