Xunta e Concello de Vigo defenden o trazado do corredor atlántico de mercadorías tras as críticas da Coruña

A alcaldesa Inés Rey, apoia a demanda dos empresarios coruñeses para un cambio na configuración.

Barrios de vigo
Vista aérea da cidade de Vigo / © Miguel Nuñez

A Xunta e o Concello de Vigo defenderon o trazado programado para o corredor atlántico de mercadorías tras apoiar a alcaldesa da Coruña, Inés Rey, a demanda dos empresarios coruñeses para un cambio na configuración.

A alcaldesa da Coruña reuniuse o martes co presidente da Confederación de Empresarios da Coruña, Antonio Fontenla, nun encontro no que trasladou o seu apoio a unha modificación.

O Concello da Coruña informaba de que a alcaldesa lamenta que a actual solución obriga a que as saídas e destinos da cidade herculina pasen “inexorablemente” por Vigo, co “consecuente prexuízo” para os intereses coruñeses. Por iso, reflectía que a Confederación aposta por un trazado “moito máis racional”, unindo Monforte con Lugo e A Coruña”.

En resposta, este mércores, a Consellería de Infraestruturas emitiu un comunicado no que empraza a “manter a unidade” en torno ao corredor atlántico de mercadorías co fin de que traballar por investimentos para portos e plataformas loxísticas galegas.

Respecto diso, o Goberno galego mostra a súa disposición a aclararlle á Confederación de Empresarios da Coruña o que considera “un erro de interpretación” sobre o corredor, nunha incorporación de Galicia e o Noroeste que abre a posibilidade de dispor de fondos europeos para obras como a conexión ferroviaria de Langosteira.

Así mesmo, o departamento que dirixe Ethel Vázquez subliña que este trazado é compatible co mantemento do transporte de mercadorías a través da liña Monforte-A Coruña, que queda categorizada como rede global.

VIGO RESPONDE AS DECLARACIÓNS DE INÉS REY

Pola súa banda, o Concello de Vigo, do PSOE, tamén emitiu un comunicado este mércores “en resposta ás declaracións” da tamén alcaldesa socialista da Coruña para pór en valor que o proxecto de Fomento “é razoable porque achega sinerxías”, cun trazado que considera “o mellor”.

“No transporte de mercadorías, realizar unha hora máis de traxecto non é significativo, como si é fundamental no caso das viaxes de pasaxeiros, pero en mercadorías non. Así mesmo, en función do tipo de mercadorías que se porte poderá supor máis frecuencias”, razoa o goberno local olívico.