InicioCulturaAparece unha pantasma para o Castelo de Soutomaior

Aparece unha pantasma para o Castelo de Soutomaior

Carmela Silva celebra a "acollida espectacular" da nova campaña de promoción do destino Rías Baixas baixo o nome de 'Somos Historias'.

PUBLICADO O

- Advertisement -

A Deputación de Pontevedra impulsará a lenda de ‘o Alemanote’, a pantasma que convivía no Castelo de Soutomaior coa marquesa María Vinyals e o seu marido, segundo recollen os escritos e documentos desta.

Segundo destacou este venres en rolda de prensa a presidenta desta administración provincial, Carmela Silva, “até agora pensábase que o recinto histórico tiña unha carencia“, xa que, ao contrario que a maior parte dos castelos, que teñen lendas de pantasmas asociadas, en Soutomaior eran descoñecidas.

Con todo, resaltou o “descubrimento” acerca de que “si existe unha pantasma“, e adiantou que ‘o Alemanote’ terá “un papel moi destacado e importante no castelo” o próximo verán.

O achado veu, segundo explicou a presidenta provincial, da man da marquesa María Vinyals, xa que, entre os seus escritos e documentos, relata a historia de ‘o Alemanote’, a pantasma co que ela mesma e o seu marido convivían no castelo de Soutomaior.

Máis proxectos

A presidenta da Deputación tamén fixo balance da presenza da institución provincial en Fitur, e falou dunha “acollida espectacular” da nova campaña de promoción do destino Rías Baixas baixo o nome de ‘Somos Historias’, que pon en valor o patrimonio da provincia co fío condutor da figura de María Vinyals.

“Fomos, unha vez máis, a presentación que tivo máis asistencia de todas as desa mañá”, destacou Carmela Silva, que reivindicou a curtametraxe que promociona a provincia como destino turístico.

Tamén apuntou o éxito da caixa-regalo que se lle entregou a acódelas asistentes, que contiña un caderno de viaxe e “nubes e galletas feitas con camelia”, un proxecto elaborado polo alumnado do CIFP Carlos Oroza, A Granxa de Ponteareas e o IES Montecelo de Pontevedra.

En canto ás reunións de traballo, Silva confirmou que a institución provincial comezou a preparar a Asemblea Nacional da Ruta dos Fenicios que acollerá a provincia en novembro, e que a Deputación pechou un acordo coa produtora do programa MasterChef, que esta semana comezará a buscar localizacións no Val Miñor para promocionar Baiona, Gondomar e Nigrán.

Tamén se estableceron acordos para, a través doutros dous programas de televisión, promover outras comarcas e rutas, en liña coa aposta deste ano de mostrar a provincia de Pontevedra a través do patrimonio.

O persoal técnico de Turismo Rías Baixas tivo case 20 reunións comerciais relacionadas coa promoción publicitaria deste destino e do uso das novas tecnoloxías na xestión de espazos turísticos.

Por último, Carmela Silva celebrou o “éxito rotundo” da campaña de promoción nas redes sociais. O hashtag #SomosHistorias, chegou a ser “trending topic” en Twitter en España no momento da presentación en Fitur e o vídeo promocional supuxo “unha marca de visitas en 24 horas das canles de YouTube en toda a súa historia”, segundo informou.

ÚLTIMAS

Desconvocada a folga de persoal de ambulancias na área de Vigo

O persoal de ambulancias da 061 da área Vigo decidiu desconvocar a folga indefinida...

Encontro de amizade e cooperación entre Vigo e México

O alcalde de Vigo, Abel Caballero, reuniuse este venres co embaixador de México en...

As cidades deportivas do Celta son elixidas como subsedes do Mundial 2030, pero Balaídos non será unha das sedes

A Real Federación Española de Fútbol (RFEF) anunciou que o coruñés estadio Abanca Riazor será unha...

Cine Fraga, “o inicio da recuperación dun emblema cultural” de Vigo

O conselleiro delegado de Abanca, Francisco Botas; o presidente da Xunta, Alfonso Rueda, e...