Stellantis confirmou nas últimas horas que xa arrincou o “proceso formal” para designar ao sucesor do actual conselleiro delegado, Carlos Tavares, cando este abandone o seu cargo a principios de 2026.
“Estará liderado por un Comité Especial do Directorio presidido por John Elkann que completará o seu traballo no cuarto trimestre de 2025”, asegura o comunicado do fabricante.
Movemento que chega de maneira complementaria cunha reestruturación profunda dos órganos de mando da compañía ante a crise de negocio que vive, sobre todo, por mor da desaceleración de vendas en América do Norte.
En consecuencia, Stellantis substituíu nas últimas horas á súa directora financeira, Natalie Knight, que deixará a automobilística e será substituída por Doug Ostermann.
Knight foi a primeira executiva de Stellantis en alzar a voz sobre as expectativas do grupo a mediados de 2024 alertando deque os obxectivos de marxes eran “demasiado ambiciosos”. Tras as súas declaracións ante analistas, as accións comezaron a caer ata perder máis dun 43% de capitalización no que vai de ano.
Máis aló do departamento financeiro, o fabricante confirmou que Uwe Hochgeschurtz, ata agora director de operacións en Europa, deixará a empresa –substituiralle Jean-Philippe Learnato que mantén o cargo de director xeral de Prol One, a división de vehículos comerciais–, tamén abandonan a compañiá os seus homólogos en América do Norte e nas marcas comerciais Maserati e Alfa Romeo.
No marco desta reestruturación, Antonio Filosa foi nomeado director de operacións para Norteamérica, ademais de Conselleiro Delegado de Jeep substituíndo a Carlos Zarlenga, cuxo próximo cargo “será obxecto dun novo anuncio”, tal e como afirmou Stellantis. Santo Ficili, pola súa banda, será agora o encargado de Maserati e Alfa Romeo.
Ao tempo, Gregoire Olivier sera o director de operacións para China mantendo o seu rol de ligazón co fabricante local Leapmotor.