O director xeral de Citroën para España e Portugal, Nuno Marques, asegurou que a compañía cumprirá “si ou si” o novo obxectivo de emisións de dióxido de carbono (CO2) marcado por Europa.
“No Grupo PSA e en Citroën en particular é un tema sobre o que non hai discusión. Fixemos todo a nivel tecnolóxico e tomamos as medidas necesarias para garantir que non teñamos ningún tipo de penalización ao final de ano”, reivindicou nunha entrevista concedida a Europa Press.
Envorcada na electrificación dos seus modelos, en marzo Citroën lanzará en España a novo AMI, un obxecto de mobilidade eléctrica urbana que, a pesar de ter homologación de cuatriciclo, é un exemplo de como a marca se adapta ás necesidades das persoas, tal como indicou Marques.
A marca automobilística Citroën prevé pechar o ano cunha cota de mercado (turismos e vehículos comerciais) en España superior ao 7%, polo que aumentaría a súa participación no mercado nacional nun ano marcado pola crise do coronavirus.
VENDAS
Así o sinalou o director xeral de Citroën para España e Portugal, que estimou que se o mercado automobilístico español perderá este ano unhas 400.000 unidades, a marca francesa deixará de vender uns 28.000 vehículos, aínda que o directivo non quixo dar previsións.
Todo iso despois de que en 2019 Citroën matriculase en España máis de 103.000 vehículos, obtendo unha cota do 7% do total do mercado estatal. Desta maneira, Citroën pecharía 2020 cunhas vendas que roldarían os 75.000 automóbiles.
Segundo cifras da compañía, no que vai de ano acumula unha cota de mercado en España do 7,1%, polo que espera poder chegar a decembro por encima do 7% e superar os niveis do exercicio pasado.
Preguntado sobre se Citroën aproveitou mellor que outras marcas a situación que provocou a pandemia, Marques indicou que a firma tratou de aproveitar as “poucas oportunidades” que deu a Covid-19 para protexer a cota de mercado en España.
Por iso, subliñou o esforzo realizado para satisfacer as demandas do cliente particular e tentar buscar produtos e servizos que se adapten ás súas necesidades, “para que o cliente poida estar tranquilo á hora de comprar un coche”.