O tráfico total do porto de Vigo caeu 10% en setembro respecto dese mes de 2020 pola falta de semiconductores que afecta a produción de automóbiles (a coñecida como crise dos micropchips), que representan a principal mercadoría movida nesta terminal.
Segundo explica a Autoridade Portuaria de Vigo, en setembro produciuse unha baixada do 10,33% sobre o mesmo mes de 2020 no tráfico total e un descenso do 11,69% no caso da mercadoría xeral. Así, o Porto relaciona estes descensos coa situación do tráfico de automóbiles, que se reduciu un 28,81% sobre o mesmo mes de 2020.
O movemento de pesca fresca tamén baixou en setembro, en concreto un 3,93%, aínda que o seu valor de venda aumentou un 4,28%. En cambio, o tráfico de colectores rexistrou unha suba do 4% o pasado mes na terminal de Guixar.
No que vai de ano, o tráfico total do Porto de Vigo alcanzou as 3.490.362 toneladas, un 10,81% máis que nese período de 2020. Así, produciuse unha suba do 11,14% nas mercadorías e, dentro delas, a mercadoría xeral aumentou un 11,65%.
En canto ao tráfico de colectores, os movidos mediante guindastre na terminal de Guixar creceron un 8%, mentres en Bouzas a suba foi próxima ao 10%. Tamén se rexistrou un aumento nos buques que realizaron escala (+3,71%) e no seu tamaño (+9,88%), o que evidencia unha reactivación da economía.
As principais mercadorías movidas durante estes nove meses foron os automóbiles, con 516.251 toneladas e un crecemento do 12,04%; a pesca conxelada, con 446.369 toneladas e unha suba do 12,21%; e os metais e as súas manufacturas, con 280.453 toneladas movidas aínda, que cunha baixada do 0,46%. Pola súa banda, a pesca fresca rexistrou unha caída do 3,6% nos nove primeiros meses do ano.