A planta do novo grupo Stellantis en Vigo converteuse na que máis vehículos fabricou en España durante o ano pasado e tamén foi o único centro nacional que logrou mellorar os seus rexistros produtivos en comparación con 2019, segundo datos das diferentes fábricas aos que tivo acceso Europa Press. E iso, a pesar da grave crise provocada pola covid.
O centro galego liderou así a clasificación das factorías con maior volume produtivo en España, onde se fabricaron 2,26 millóns de vehículos o ano que acaba de terminar, o que supón unha baixada do 19,6%, a causa do peche das instalacións polas medidas para conter a expansión do coronavirus e pola caída do mercado automobilístico español.
A fábrica de Stellantis pechou 2020 con volume lixeiramente inferior ás 500.000 unidades, o que supón un incremento do 23% en comparación coas case 407.000 unidades coas que finalizou o exercicio pasado.
A segunda praza por volume foi tamén para un centro do extinto Grupo PSA, agora Stellantis, o de Figueruelas (Zaragoza), cunhas 391.000 unidades, o que representa unha baixada do 17%, mentres que o terceiro posto recaeu en Seat Martorell (Barcelona), cunhas 350.000 unidades e unha redución do 30%.
Do seu lado, a instalación de Volkswagen en Landaben (Navarra) ensamblou uns 243.000 vehículos durante o ano pasado, un 24% de diminución na comparativa internanual, á vez que Ford Almussafes recortou un 32% as súas cifras respecto de 2019, cunhas 235.000 unidades.