Un traballador dunha das empresas auxiliares de Citröen estoupou a través de redes sociais. Tras acudir á súa quenda de traballo este sábado e comprobar que o Goberno central deixa libre de limitacións a grandes empresas, denunciou duramente o risco que padecen miles traballadores desta multinacional francesa.
“Es increíble que se ponga en riesgo la salud de las personas por hacer lo que sea, porque yo no fabrico material sanitario, ni soy un sector de primera necesidad”, asegura en un vídeo publicado nas súas redes sociais. “Yo fabrico asientos para coches. Y lo que pasa es que la economía de la comarca de Vigo depnde de Citröen y por eso no quieren parar”, indica.
Este traballador critica que el , sendo un grupo de risco pois ten colite ulcerosa, tivera que ir traballar e que, á entrada da súa fábrica non se lle fixera ningunha proba concreta. “Y no me importa que vea esto el director general porque ya sé que me estoy jugando mi puesto de trabajo, pero si tuviera un poco de raciocinio nos mandaba a todos para casa. El dinero que pierda la empresa, nunca estará por encima de la salud ni la vida de los trabajadores, ya sean uno, dos, 20 o 50″, asegura.
“Haced esto viral, ya no por mi, sino también por los compañeros que se callan . No me quiero morir por esta panda de hijos de puta”, asegura.