O presidente da Autoridade Portuaria de Vigo, Enrique López Veiga, asegurou que a ampliación da terminal de Bouzas é necesaria para garantir a “competitividade” do porto da cidade e negou que poida levar consecuencias ambientais prexudiciais para a ría.
Preguntado durante a rolda de prensa posterior á reunión do Consello de Administración, insistiu en que estas obras permitirán que o Porto de Vigo teña capacidade para albergar a seis buques oceánicos, é dicir, catro máis que na actualidade.
Neste sentido, López Veiga resaltou a aposta da industria da automoción polos buques de maior tamaño, xa que, segundo apuntou, poden albergar unha maior cantidade de automóbiles e, deste xeito, permiten abaratar custos. Deste xeito, condicionou o mantemento da planta coa que conta PSA Citroën na cidade a esta construción.
Así, afirmou que a ampliación da terminal potenciará a Vigo como “un porto de distribución (de mercadoría) cara á península ibérica” e sinalou que algunhas compañías se mostraron interesadas no mesmo a raíz do anuncio desta obra.
Ante as críticas da Plataforma en Defensa da Ría de Vigo, que se reuniu con distintos partidos políticos e organizacións recentemente, o presidente da Autoridade Portuaria negou que estas obras poidan ocasionar un impacto ambiental máis aló do que supuxo a construción inicial da terminal.
TRÁFICO
Por outra banda, sinalou o incremento dun 6,3 por cento rexistrado no tráfico do Porto durante marzo en relación ao mesmo mes de 2018. Así, detallou que, no caso das mercadorías, ascendeu un 7,62 por cento en comparación co mesmo mes do ano anterior e un 1,54 ao longo de 2019 comparado co mesmo período de 2018.