InicioEconomíaCarlos Tavares, Stellantis, pide máis apoio ao coche eléctrico aos gobernos europeos

Carlos Tavares, Stellantis, pide máis apoio ao coche eléctrico aos gobernos europeos

En concreto, o que defende Stellantis é que se sigan concedendo "algunhas subvencións" se o cliente chega aos concesionarios cun vehículo de despezamento "cun alto nivel de emisións"

PUBLICADO O

- Advertisement -

O conselleiro delegado de Stellantis, Carlos Tavares, pediu aos gobernos europeos que apoien a “asequibilidade” do coche eléctrico, é dicir, que se manteñan as axudas á compra do vehículo cero emisións nun contexto de desaceleración das vendas e no que algúns países como Italia xa advertiron de que, de face ao ano que vén, retirarán as subvencións debido á baixa adopción da nova mobilidade.

Durante a presentación da nova plataforma multienergía do grupo automobilístico, STLC Frame, o empresario portugués sinalou que seguir apoiando a renovación do parque móbil con diñeiro público “non é falar” de Stellantis, senón dos “clientes”.

“Se os gobernos europeos non queren axudar aos seus cidadáns a comprar vehículos de baixas emisións, é posible que o mercado se afunda”, avisou, ao considerar que se os poderes públicos dos Estados membros “tómanse en serio” esta transición enerxética, deberían apoiar a asequibilidad para o consumidor final”.

Nestes momentos, a situación do sector da automoción é crítica e para demostralo apuntou Tavares que “non hai máis que ver” os resultados financeiros dalgúns fabricantes que “arroxan números vermellos”.

En concreto, o que defende Stellantis é que se sigan concedendo “algunhas subvencións” se o cliente chega aos concesionarios cun vehículo de despezamento “cun alto nivel de emisións”.

E é que, tal e como explicou o directivo, se non existe no mercado demanda de coches eléctricos, os fabricantes deberán “adaptarse a esa realidade” o que, en consecuencia, afectará á produción dos vehículos cero emisións “alí onde estea a produción”, por exemplo, en Italia.

“A cuestión é se o Goberno quere axudar ao consumidor italiano a comprar vehículos de baixas emisións ou non. E cremos que non é o caso”, apuntou respecto da decisión do Executivo de Giorgia Meloni de transferir 4.600 millóns de euros en subsidios que estaban orixinalmente destinados á industria automobilística do país transalpino para inxectalas ao sector de Defensa.

Segundo os cálculos desvelados por Stellantis, se o fabricante puxese á venda un coche eléctrico en paridade cun de motor de combustión tería que absorber ata un 40% dos custos adicionais.

ÚLTIMAS

O escritor porriñés Diego Giráldez García, Premio de Novela Blanco Amor con ‘As obras póstumas’

O escritor do Porriño Diego Giráldez García é o gañador do XLIII Premio de...

OPINIÓN.- Un Museo da Emigración Galega na Estación Marítima de Vigo: Unha débeda pendente.

A cidade de Vigo, actual motor económico de Galicia, foi durante case dous séculos...

O Porto de Vigo supera os 5 millóns de toneladas en tráficos a falta dun mes para pechar o ano

O Porto de Vigo logrou superar os 5 millóns de toneladas en tráficos a falta dun...

Xunta e Uvigo alíanse para crear unha ferramenta que identificará refuxios climáticos nos concellos

A Universidade de Vigo e a Consellería de Medio Ambiente e Cambio Climático asinaron un convenio...