O fabricante de vehículos Stellantis conseguiu a validación total dos seus motores de turismos e vehículos comerciais lixeiros para o uso de diésel de aceite vexetal hidratado (HVO, polas súas siglas en inglés) ou ‘diésel verde’ que ofrece un rendemento “similar” ao do combustible tradicional, segundo informa a compañía.
O HVO é un biocombustible derivado de materias primas renovables, como aceites vexetais usados, graxas animais e aceites de cociña usados, que se diferencia do gasóleo tradicional derivado do petróleo.
Neste caso, o proceso de hidroxenación utilizado para a produción deste biocombustible dá como resultado un propulsor máis “limpo”, sen xofre na súa composición e con niveis “significativamente” menores de compostos aromáticos e contaminantes.
Este gasóleo “ecolóxico” tamén se validou para o seu uso en moitos dos vehículos producidos por Stellantis con motores Euro 5 e Euro 6 marcados co símbolo ‘XTL’ na súa boca de enchido de combustible.
“Ao ampliar a adopción do gasóleo ecolóxico, Stellantis reforza o compromiso de protexer o medio ambiente e ofrecer aos clientes opcións sustentables que respondan as súas necesidades”, puntualizaron desde a compañía de automóbiles.
NOVO RESPONSABLE DE COMUNICACIÓN
Stellantis nomeou ao italiano Alessandro Nardizzi novo responsable de Comunicación de Europa Ampliada reportando ao director de operacións para a rexión, Jean-Philippe Imparato, segundo informou o fabricante este luns nun comunicado.
Nardizzi será o encargado de xestionar as actividades de comunicación externa e interna do grupo automobilístico, coordinando as actividades nos mercados europeos.
Esta responsabilidade súmase á de responsable de comunicación de Stellantis Prol One, a unidade de negocio que agrupa os vehículos comerciais do catro marcas do grupo: Citroën, Fiat Professional, Opel e Peugeot.
Ao tempo, a compañía ascendeu a Andrea Pallar a responsable de comunicación global de Alfa Romeo e Maserati baixo o mando de Eligio Catarinella e Giovanni Perosino, responsable de mercadotecnia e de comunicación global de Alfa Romeo e Maserati, respectivamente.
Neste posto, Pallard supervisará todas as comunicacións externas e internas, dando forma á estratexia de comunicación para a carteira de produtos das marcas.