InicioEconomíaStellantis valida os seus motores para uso de diésel de aceite vexetal...

Stellantis valida os seus motores para uso de diésel de aceite vexetal hidratado

"Ao ampliar a adopción do gasóleo ecolóxico, Stellantis reforza o compromiso de protexer o medio ambiente e ofrecer aos clientes opcións sustentables que respondan as súas necesidades", puntualizaron desde a compañía de automóbiles

PUBLICADO O

- Advertisement -

O fabricante de vehículos Stellantis conseguiu a validación total dos seus motores de turismos e vehículos comerciais lixeiros para o uso de diésel de aceite vexetal hidratado (HVO, polas súas siglas en inglés) ou ‘diésel verde’ que ofrece un rendemento “similar” ao do combustible tradicional, segundo informa a compañía.

O HVO é un biocombustible derivado de materias primas renovables, como aceites vexetais usados, graxas animais e aceites de cociña usados, que se diferencia do gasóleo tradicional derivado do petróleo.

Neste caso, o proceso de hidroxenación utilizado para a produción deste biocombustible dá como resultado un propulsor máis “limpo”, sen xofre na súa composición e con niveis “significativamente” menores de compostos aromáticos e contaminantes.

Este gasóleo “ecolóxico” tamén se validou para o seu uso en moitos dos vehículos producidos por Stellantis con motores Euro 5 e Euro 6 marcados co símbolo ‘XTL’ na súa boca de enchido de combustible.

“Ao ampliar a adopción do gasóleo ecolóxico, Stellantis reforza o compromiso de protexer o medio ambiente e ofrecer aos clientes opcións sustentables que respondan as súas necesidades”, puntualizaron desde a compañía de automóbiles.

NOVO RESPONSABLE DE COMUNICACIÓN

Stellantis nomeou ao italiano Alessandro Nardizzi novo responsable de Comunicación de Europa Ampliada reportando ao director de operacións para a rexión, Jean-Philippe Imparato, segundo informou o fabricante este luns nun comunicado.

Nardizzi será o encargado de xestionar as actividades de comunicación externa e interna do grupo automobilístico, coordinando as actividades nos mercados europeos.

Esta responsabilidade súmase á de responsable de comunicación de Stellantis Prol One, a unidade de negocio que agrupa os vehículos comerciais do catro marcas do grupo: Citroën, Fiat Professional, Opel e Peugeot.

Ao tempo, a compañía ascendeu a Andrea Pallar a responsable de comunicación global de Alfa Romeo e Maserati baixo o mando de Eligio Catarinella e Giovanni Perosino, responsable de mercadotecnia e de comunicación global de Alfa Romeo e Maserati, respectivamente.

Neste posto, Pallard supervisará todas as comunicacións externas e internas, dando forma á estratexia de comunicación para a carteira de produtos das marcas.

ÚLTIMAS

Morre un home en Baiona tras ser rescatado da auga con síntomas de afogamento

Un home faleceu este martes no municipio pontevedrés de Baiona tras ser rescatado da...

Abel Caballero insiste en pedir a Facultade de Medicina e rexeita que Vigo sexa “unha colonia de Santiago”

O alcalde de Vigo, Abel Caballero, insistiu este martes en reclamar unha facultade de Medicina...

O comité de empresa do Concello de Vigo denuncia o mal estado das instalacións logo da caída dunha xanela

O comité de empresa e a xunta de persoal do Concello de Vigo denunciaron...

O acusado de violar unha muller mentres durmía queda exento de prisión

A sección quinta da Audiencia Provincial de Pontevedra, con sede en Vigo, xulga este...