InicioEconomíaStellantis quere eludir os aranceis a China producindo coches eléctricos chinos

Stellantis quere eludir os aranceis a China producindo coches eléctricos chinos

O presidente da multinacional móstrase contrario aos aranceis que a UE lle quere impor ao xigante asiático por competencia desleal.

PUBLICADO O

- Advertisement -

Stellantis está a valorar a posibilidade de traer a Europa parte da produción desenvolvida de maneira conxunta coa chinesa Leapmotor para evitar a aplicación dos aranceis ás importacións propostas pola Comisión Europea, segundo desvelou o conselleiro delegado (CEO) do fabricante europeo, Carlos Tavares, nun encontro con xornalistas.

Este anuncio é unha reafirmación do que xa dixeron os directivos de senllas empresas automotrices o mes pasado cando asumiron que a produción dos coches desenvolvidos baixo o paraugas da asociación acabaríanse fabricando fóra do xigante asiático, en parte, como consecuencia das crecentes tensións comerciais derivadas dos enfrontamentos entre Pequín e as nacións occidentais.

Ambas as compañías anunciaran o inicio da comercialización dos primeiros coches da ‘joint venture’ creada en outubro de 2023 –cun investimento de 1.500 millóns de euros– en setembro. En concreto, en nove países europeos a través dunha rede de 200 puntos de venda que alcanzará os 500 en 2026. O obxectivo da empresa é comercializar polo menos seis novos modelos de aquí a 2027.

Os modelos T03 e C10 serán os primeiros en chegar a Europa e presentarase un modelo novo cada ano durante os tres próximos, con vehículos que contarán cunha autonomía media de entre 265 e 420 quilómetros. Dentro da folla de ruta exposta pola dirección de Stellantis, a empresa deixou ver que a súa planta en Tychy (Polonia), onde actualmente se fabrica o Jeep Avenger, podería ser un emprazamento potencial no que poderían construírse os vehículos de Leapmotor.

As accións de Stellantis esborralláronse preto dun 4% na sesión bolsista deste venres na Bolsa de Valores de Milán, ata cotizar por baixo dos 19 euros por título. A compañía perdeu case un 11% de capitalización desde xaneiro.

TAVARES, EN CONTRA DOS ARANCEIS

De feito, Tavares mostrouse nas últimas horas contrario á imposición dos aranceis alegando que China “se está convertendo nunha parte importante” do negocio actual de Stellantis. “Temos que ser ofensivos e non defensivos para conseguir surfear a onda da competencia chinesa”, alegou o directivo ante os investidores da compañía, aos que avisou de que a industria se enfronta a un mundo “cada vez máis fragmentado”.

ÚLTIMAS

Vigo inviste máis da metade en luces de Nadal que todo o resto de cidades galegas

As sete cidades galegas destinarán máis de 4,4 millóns de euros ao gasto en...

OPINIÓN.- Crecemento diferente

Unha das dependencias básicas do ser humano é a ecodependencia, que non é outra...

Netflix escolle Vigo para a promoción do ‘Xogo da Lura’

Vigo, a cidade das luces, volve ser protagonista este Nadal, pero desta vez non...

Caballero repite que a cidade está fóra do Mundial por Louzán: “É antiVigo desde que o botamos da Deputación”

O alcalde de Vigo, Abel Caballero, volveu a arremeter este venres contra Rafael Louzán, presidente...