InicioEconomíaO CEO de Stellantis avisa dunha ballata "moi dura" coas marchas chinesas...

O CEO de Stellantis avisa dunha ballata “moi dura” coas marchas chinesas de vehículos

Os fabricantes de automóbiles chineses van camiño de vender 1,5 millóns de vehículos en Europa.

PUBLICADO O

- Advertisement -

O conselleiro delegado (CEO) de Stellantis, Carlos Tavares, lanzou unha advertencia contra as autoridades europeas e estadounidenses pola imposición de aranceis ao comercio de vehículos eléctricos en China cualificándoos de “trampa” para o sector, e augurou unha batalla “moi dura” coas marcas chinesas.

O empresario europeo criticou que medidas comerciais punitivas como estas “non permitirán aos fabricantes de automóbiles occidentais evitar a reestruturación para enfrontar o desafío de fabricantes chineses.

“Non estamos a falar dun período darwiniano, estamos nel”, comentou Tavares nun evento do sector organizado por ‘Reuters’, no que engadiu que a batalla cos rivais asiáticos “será moi dura”.

En concreto, o que dixo o responsable de Stellantis é que a imposición de aranceis provocará un incremento das cifras de inflación en Europa e Estados Unidos, que poderían afectar as vendas e a produción do sector automobilístico.

AUMENTAR A PRESENZA CHINESA EN EUROPA

A vantaxe competitiva en custos das marcas chinesas alcanza o 30%, segundo os cálculos que deu a coñecer Stellantis, que engadiu que as firmas procedentes do xigante asiático “van camiño de facerse cunha cota do 10% no mercado europeo”.

Os fabricantes de automóbiles chineses van camiño de vender 1,5 millóns de vehículos en Europa. “Competir con China en aforro de custos terá consecuencias sociais e iso é unha realidade á que os gobernos europeos non se queren enfrontar nestes momentos”, criticou Tavares.

UN ENFRONTAMENTO ARANCELARIO

Estas mensaxes reitéranse apenas unha semana despois de que o Goberno de Estados Unidos dese a coñecer que ía cuadriplicar os aranceis ás importacións de vehículos eléctricos chineses do 25% ao 100%.

Esta medida ten como obxectivo protexer á industria do vehículo estadounidense, que se prepara para recibir centos de miles de millóns de dólares en subsidios federais para fomentar a transición cara ao vehículo eléctrico.

Mentres tanto, a Comisión Europea dará a coñecer a decisión inicial sobre a postura do Executivo comunitario en canto á importación de vehículos eléctricos chineses o próximo 5 de xuño.

AS CONSECUENCIAS DESDE CHINA

En resposta, desde China expúxose este mércores incrementar os seus aranceis aos vehículos importados para contestar as medidas dos países occidentais. De feito, Pequín estar a expor elevar ao 25% os aranceis aos vehículos importados de gran cilindrada.

Nun comunicado publicado este mércores, a Cámara de Comercio de China na UE asegura “ser informada por persoas coñecedoras do sector” sobre esa posible alza de aranceis e fala das “implicacións” que isto tería para os fabricantes europeos de automóbiles.

ÚLTIMAS

(Vídeo) Por que os patexos invaden as praias dos areais vigueses?

Estes pequenos cangrexos volveron aparecer, por centos, na praia de Rodas, nas Illas Cíes....

O Parque Nacional dás Illas Atlánticas ofrece 350 rutas guiadas

O Parque Nacional marítimo-terrestre dás Illas Atlánticas de Galicia oferta este verán un total de 350 rutas...

Multas de ata 200.000 euros a quen realice foxos en Praia América para as fogueiras de San Juan

As persoas que acudan a Praia América, no concello pontevedrés de Nigrán, e decidan...

Sindicatos do 061 de Vigo piden á Xunta que garanta o pago das nóminas pendentes

Os sindicatos CIG, CC.OO. e USO reclamaron á Xunta que garanta o abono das...