InicioEconomíaO CEO de Stellantis avisa dunha ballata "moi dura" coas marchas chinesas...

O CEO de Stellantis avisa dunha ballata “moi dura” coas marchas chinesas de vehículos

Os fabricantes de automóbiles chineses van camiño de vender 1,5 millóns de vehículos en Europa.

PUBLICADO O

- Advertisement -

O conselleiro delegado (CEO) de Stellantis, Carlos Tavares, lanzou unha advertencia contra as autoridades europeas e estadounidenses pola imposición de aranceis ao comercio de vehículos eléctricos en China cualificándoos de “trampa” para o sector, e augurou unha batalla “moi dura” coas marcas chinesas.

O empresario europeo criticou que medidas comerciais punitivas como estas “non permitirán aos fabricantes de automóbiles occidentais evitar a reestruturación para enfrontar o desafío de fabricantes chineses.

“Non estamos a falar dun período darwiniano, estamos nel”, comentou Tavares nun evento do sector organizado por ‘Reuters’, no que engadiu que a batalla cos rivais asiáticos “será moi dura”.

En concreto, o que dixo o responsable de Stellantis é que a imposición de aranceis provocará un incremento das cifras de inflación en Europa e Estados Unidos, que poderían afectar as vendas e a produción do sector automobilístico.

AUMENTAR A PRESENZA CHINESA EN EUROPA

A vantaxe competitiva en custos das marcas chinesas alcanza o 30%, segundo os cálculos que deu a coñecer Stellantis, que engadiu que as firmas procedentes do xigante asiático “van camiño de facerse cunha cota do 10% no mercado europeo”.

Os fabricantes de automóbiles chineses van camiño de vender 1,5 millóns de vehículos en Europa. “Competir con China en aforro de custos terá consecuencias sociais e iso é unha realidade á que os gobernos europeos non se queren enfrontar nestes momentos”, criticou Tavares.

UN ENFRONTAMENTO ARANCELARIO

Estas mensaxes reitéranse apenas unha semana despois de que o Goberno de Estados Unidos dese a coñecer que ía cuadriplicar os aranceis ás importacións de vehículos eléctricos chineses do 25% ao 100%.

Esta medida ten como obxectivo protexer á industria do vehículo estadounidense, que se prepara para recibir centos de miles de millóns de dólares en subsidios federais para fomentar a transición cara ao vehículo eléctrico.

Mentres tanto, a Comisión Europea dará a coñecer a decisión inicial sobre a postura do Executivo comunitario en canto á importación de vehículos eléctricos chineses o próximo 5 de xuño.

AS CONSECUENCIAS DESDE CHINA

En resposta, desde China expúxose este mércores incrementar os seus aranceis aos vehículos importados para contestar as medidas dos países occidentais. De feito, Pequín estar a expor elevar ao 25% os aranceis aos vehículos importados de gran cilindrada.

Nun comunicado publicado este mércores, a Cámara de Comercio de China na UE asegura “ser informada por persoas coñecedoras do sector” sobre esa posible alza de aranceis e fala das “implicacións” que isto tería para os fabricantes europeos de automóbiles.

ÚLTIMAS

Detido un mozo en Vigo tras entregar haxix a unha muller en plena rúa

Un mozo, L.D.S.N. de 21 anos de idade, foi detido en Vigo tras entregar...

Investigadas 10 persoas por un delito de falsidade documental en Pontevedra

A Garda Civil investiga a un total de 10 persoas como presuntos autores dun...

Arden cinco gabarras na zona industrial de Saxamonde en Redondela

Por fortuna, aínda que o lume estivo preto dunha nave industrial, esta non se...

Transportes prepara a licitación do tramo de AVE O Porriño-Tui e declara “prioritaria” a saída Sur de Vigo

O Ministerio de Transportes e Mobilidade Sustentable avanzou que está "a traballar na preparación...