InicioEconomíaO CEO de Stellantis avisa dunha ballata "moi dura" coas marchas chinesas...

O CEO de Stellantis avisa dunha ballata “moi dura” coas marchas chinesas de vehículos

Os fabricantes de automóbiles chineses van camiño de vender 1,5 millóns de vehículos en Europa.

PUBLICADO O

- Advertisement -

O conselleiro delegado (CEO) de Stellantis, Carlos Tavares, lanzou unha advertencia contra as autoridades europeas e estadounidenses pola imposición de aranceis ao comercio de vehículos eléctricos en China cualificándoos de “trampa” para o sector, e augurou unha batalla “moi dura” coas marcas chinesas.

O empresario europeo criticou que medidas comerciais punitivas como estas “non permitirán aos fabricantes de automóbiles occidentais evitar a reestruturación para enfrontar o desafío de fabricantes chineses.

“Non estamos a falar dun período darwiniano, estamos nel”, comentou Tavares nun evento do sector organizado por ‘Reuters’, no que engadiu que a batalla cos rivais asiáticos “será moi dura”.

En concreto, o que dixo o responsable de Stellantis é que a imposición de aranceis provocará un incremento das cifras de inflación en Europa e Estados Unidos, que poderían afectar as vendas e a produción do sector automobilístico.

AUMENTAR A PRESENZA CHINESA EN EUROPA

A vantaxe competitiva en custos das marcas chinesas alcanza o 30%, segundo os cálculos que deu a coñecer Stellantis, que engadiu que as firmas procedentes do xigante asiático “van camiño de facerse cunha cota do 10% no mercado europeo”.

Os fabricantes de automóbiles chineses van camiño de vender 1,5 millóns de vehículos en Europa. “Competir con China en aforro de custos terá consecuencias sociais e iso é unha realidade á que os gobernos europeos non se queren enfrontar nestes momentos”, criticou Tavares.

UN ENFRONTAMENTO ARANCELARIO

Estas mensaxes reitéranse apenas unha semana despois de que o Goberno de Estados Unidos dese a coñecer que ía cuadriplicar os aranceis ás importacións de vehículos eléctricos chineses do 25% ao 100%.

Esta medida ten como obxectivo protexer á industria do vehículo estadounidense, que se prepara para recibir centos de miles de millóns de dólares en subsidios federais para fomentar a transición cara ao vehículo eléctrico.

Mentres tanto, a Comisión Europea dará a coñecer a decisión inicial sobre a postura do Executivo comunitario en canto á importación de vehículos eléctricos chineses o próximo 5 de xuño.

AS CONSECUENCIAS DESDE CHINA

En resposta, desde China expúxose este mércores incrementar os seus aranceis aos vehículos importados para contestar as medidas dos países occidentais. De feito, Pequín estar a expor elevar ao 25% os aranceis aos vehículos importados de gran cilindrada.

Nun comunicado publicado este mércores, a Cámara de Comercio de China na UE asegura “ser informada por persoas coñecedoras do sector” sobre esa posible alza de aranceis e fala das “implicacións” que isto tería para os fabricantes europeos de automóbiles.

ÚLTIMAS

Rueda, preparado para negociar con Caballero

O desbloqueo da urbanización da ETEA, a reforma das pistas de Balaídos, ou a...

A concelleira de Urbanismo afea a “actitude” da Xunta a catro días da reunión de Rueda e Caballero

O goberno municipal de Vigo afeou este venres "o fondo e as formas" das declaracións da...

O PP de Vigo esixe a Caballero que garanta a seguridade en San Xoán ante a previsión de falta de bombeiros

O grupo municipal do PP no Concello de Vigo esixiu este venres ao alcalde, Abel Caballero,...

Falece un mozo en Vigo tras ter un accidente cunha carretilla elevadora

Un mozo de 24 anos de idade faleceu este xoves en Vigo tras sufrir...