Adif Alta Velocidade lanzou a licitación, por 14,2 millóns de euros, a redacción do proxecto construtivo, a execución das obras, as probas e a posta en servizo da adecuación das instalacións de seguridade do tramo ferroviario entre a estación de Vigo Guixar e Redondela, no que se despregará a electrificación a 25 quilowatts e renovarase a súa infraestrutura e vía.
Cun prazo de execución de 21 meses, o obxectivo desta actuación é aumentar a fiabilidade e a capacidade do tramo, incrementando a regularidade das circulacións e potenciando o tráfico de pasaxeiros e de mercadorías, no marco do desenvolvemento do corredor atlántico ferroviario.
Segundo explica Adif AV nun comunicado, o proxecto comprende a execución na estación de Redondela dun baipás (dobre paso que permite enlazar dous puntos sen pasar por un terceiro intermedio) entre as liñas Monforte de Lemos-Bifurcación Chapela e Redondela-Bifurcación Arcade.
Así mesmo, contempla a renovación das instalacións entre Vigo Guixar e Redondela, despregando os últimos avances tecnolóxicos: instálase o equipamento en vía do ASFA Dixital; os sinais LED, fronte ás de lámpadas, e substitúense os circuítos de vía de corrente alterna de Vigo Guixar por outros de audiofrecuencia, inmunes ás perturbacións da futura catenaria de 25 quilowatts.