A quinta edición do festival Vive Nigrán arrincará este xoves na localidade pontevedresa homónima, onde se desenvolverán oito concertos e actividades para todos os públicos ata este sábado.
En concreto, os grupos e artistas Sidecars, Xenebras, Natalia Lacunza, Locoplaya, Verto e Walls subiranse a un escenario no que tamén terá lugar este sábado a Sesión Vibra Mahou, que reunirá a Shinova e Mounqup en horario matinal, segundo explicaron os organizadores durante unha presentación realizada este martes en Nigrán.
Ademais, desenvolveranse actividades paralelas como rutas en kaiak, bautismo de surf e unha ruta guiada. Os abonos e as entradas para este sábado esgotáronse, pero hai pases dispoñibles para os concertos que terán lugar o xoves e venres e a Sesión Vibra Mahou matinal do sábado.
Durante o acto, o director do festival, Juan Rivas, destacou a “aposta comedida” por celebrar o evento “cun aforamento reducido, distancia de seguridade e nun formato de concerto con cadeiras”, o que ofrecerá “as máximas garantías” para que o público “poida gozar da música e dun lecer seguro”.
Así mesmo, o director da Axencia Galega de Industrias Culturais (Agadic), Jacobo Sutil, resaltou o esforzo do sector por organizar eventos seguros e lembrou que Vive Nigrán “está incluído na marca Fest Galicia”, o que “implica que mantén unha aposta pola sustentabilidade e a igualdade”. Precisamente, detallou que a Xunta destina 840.000 euros a festivais profesionais de música mediante esta marca para promover a comunidade como un destino musical de calidade e convocar subvencións.
A deputada provincial Ana Laura Iglesias reivindicou os festivais e encontros musicais como eventos seguros nos que se respectan as distancias e os aforamentos. Tamén resaltou a colaboración da Deputación de Pontevedra a través do circuíto ‘festivais Rías Baixas’ para recuperar eventos musicais da provincia como Vive Nigrán.
Pola súa banda, o alcalde de Nigrán, Juan González, resaltou a importancia do regreso do festival ao seu emprazamento orixinal, o campo de fútbol de Monte Lourido, e augurou que o evento converterá á localidade en “un nome de referencia para a música este verán” e conseguirá que os visitantes “se namoren” do lugar.
Adicionalmente, o brand manager de Mahou San Miguel en Galicia, Hugo Pérez, subliñou a aposta da marca por este festival “desde os seus inicios” e o mantemento do seu “compromiso” co mesmo “mesmo nos momentos máis duros da pandemia, cando peor o estaba pasando o sector do lecer e a cultura”.