InicioEconomíaStellantis e sindicatos comezan a negociar a reestruturación do emprego con ERTEs...

Stellantis e sindicatos comezan a negociar a reestruturación do emprego con ERTEs e EREs á vista

Todo elo debido á crise de microchips e as dificultades loxísticas que a compañía atravesa para mobilizar os vehículos fabricados na factoría de Balaídos.

PUBLICADO O

- Advertisement -

Stellantis Vigo comezou a negociar cos sindicatos un novo expediente de regulación temporal de emprego (ERTE), así como un novo expediente de regulación de emprego (ERE), debido á crise de microchips e as dificultades loxísticas que a compañía atravesa para mobilizar os vehículos fabricados na factoría de Balaídos.

Así o aseguraron este luns a Europa Press fontes sindicais pertencentes ao comité de empresa. Durante a reunión, que comezou ás 12.30 horas e tivo unha duración dunha hora e cuarto, constituíuse a comisión negociadora, constituída por 10 integrantes por cada parte; tamén se estableceu o calendario de negociación; e a empresa facilitou aos sindicatos a memoria xustificativa.

As mesmas fontes aseguran que o ERTE afectará a 5.037 traballadores durante 90 xornadas ata o 31 de decembro de 2023. Así mesmo, o ERE prevé a extinción dun máximo de 100 contratos para “reconducir excedentes de persoal”, segundo explicou Stellantis.

Así mesmo, haberá reunións a próxima semana, a primeira delas entre o luns e o martes, tamén o xoves, 12 de xaneiro, e o encontro que dará o visto e prace ás medidas será previsiblemente o xoves, 19 de xaneiro.

A decisión da multinacional coñecérona os sindicatos durante a reunión que o comité de empresa mantivo o pasado 19 de decembro, medida que agora tachan de “traumática”.

Un ERTE é unha medida traumática. É unha medida que nos está acompañando desde a última década. Non entendemos como en agosto de 2023 só nos confirmaron dúas semanas de vacacións porque igual necesitan producir máis vehículos, e iso só sucede cando hai alta actividade. É incongruente que se confirme con esta situación un ERTE. Non o compartimos, e máis tendo en conta as axudas que Stellantis recibe das administracións e os beneficios astronómicos que obtén a pesar das continuas paradas“, lamentaron fontes sindicais a Europa Press.

“O ERTE viámolo vir coa situación de inestabilidade que vivía a empresa. O ERTE é similar ao de 2022 e tentaremos mellorar todo o que se poida. Respecto ao ERE, era unha medida que estaban a demandar algúns talleres. Veremos que calado terá e de que forma se vai a desenvolver”, sinalaron a Europa Press outras fontes sindicais.

FOLGA INDEFINIDA EN DÚAS EMPRESAS AUXILIARES

Ademais, este luns arrincaron “folgas indefinidas” en dúas empresas que prestan servizos a Stellantis, elas son a empresa porriñesa TBSI, que fabrica pezas plásticas para automoción; e a compañía Avenir Conseil Formación ACF, con sede en Vigo, que presta servizos informáticos a Stellantis a nivel mundial.

ÚLTIMAS

A praia a Calzoa, a difícil convivencia entre liberdade canina e respecto pola natureza

Celebridades como o exfutbolista Vlado Gudelj e o músico Abraham Cupeiro participan na campaña...

Detido un home en Vigo por saltar unha orde de afastamento dunha muller coa que foi sorprendido discutindo na rúa

Axentes da Policía Local de Vigo detiveron a un home de 44 anos de...

Un accidente na Ponte de Rande provoca retencións na AP-9

Un accidente na ponte de Rande provoca retencións na autoestrada AP-9 en dirección Pontevedra,...

Deteñen un home en por presunta agresión á súa nai octoxenaria

Axentes da Policía Local de Vigo detiveron a un veciño da cidade, A.I.R., de...