O Xulgado de Primeira Instancia número 6 de Vigo condenou á entidade bancaria ‘Caixabank‘ a abonar a un cliente 2.559 euros ao autorizar unha operación co seu cartón de crédito por ese importe cando tiña un límite de 2.500 euros.
A sentenza, difundida este xoves polo TSXG, relata que o demandante afirmou recibir o 16 de maio de 2021 un correo electrónico, supostamente enviado pola entidade bancaria, “que aparentemente tiña os mesmos cores e logotipo”, no que lle instaban “a actualizar o seu cartón para non ser bloqueada”.
Así mesmo, o demandante asegurou picar na ligazón que contiña o correo electrónico e facilitar os datos do seu cartón. Ademais, o home indicou que se mesmo día, recibiu un SMS no que lle informaban de que se realizou unha operación de 2.559 euros.
A resolución xudicial sinala que o denunciante “non acreditou os feitos relatados”. Doutra banda, si se puido probar que o límite do cartón estaba establecido en 2.500 euros.
Deste xeito, a xuíza considera na sentenza que o demandante non acreditou ser vítima dunha fraude por suplantación de identidade do banco, coñecido como ‘phishing’. Ademais, o demandante non achegou “copia do correo electrónico, nin do SMS que di recibir”.
Con todo, a súa demanda estimouse ao entender que a entidade bancaria incumpriu o estipulado no contrato, xa que o límite para as operacións con cartón era de 2.500 euros. Contra o fallo non cabe presentar recurso.