InicioVigo e contornaVigoStellantis, antiga Citroën, aumenta en máis do 45% os ingresos respecto...

Stellantis, antiga Citroën, aumenta en máis do 45% os ingresos respecto ao primeiro semestre do ano pasado

Obtivo uns beneficos de case sete millóns de euros durante os primeiros seis meses do ano.

PUBLICADO O

- Advertisement -

O grupo automobilístico Stellantis obtivo un beneficio de 6.926 millóns de euros no primeiros seis meses do ano, fronte ás perdas de 1.234 millóns de euros que presentou no mesmo período de 2020. O xigante froito da fusión entre PSA e FCA rexistrou uns ingresos netos de 75.310 millóns de euros ata o 31 de xuño deste ano, o que representa un aumento do 45,75% con respecto aos 51.668 millóns de euros do primeiro semestre do exercicio previo.

O beneficio antes de impostos alcanzou os 7.288 millóns de euros, segundo os resultados semestrais presentados este martes. Esta cifra supón recuperar o signo positivo fronte ás perdas de 26 millóns de euros do mesmo período en 2020.

“Mentres brinda este sólido desempeño operativo, a compañía tamén logrou un progreso significativo en asuntos estratéxicos relacionados conaceleración de electrificación e software, que son alicerces fundamentais da nosa estratexia”, profundou o CEO de Stellantis, Carlos Tavares.

PLAN DE ELECTRIFICACIÓN

En canto ás expentativas para o segundo semestre do ano, Stellantis espera que a marxe operativa ajsutado rolde o 10%. Da mesma maneira, asume que non haberá unha maior deterioración da subministración de semiconductores e nin máis bloqueos importantes en Europa e EE.UU.

Dentro do plan estratéxico do grupo, a electrificación da frota avanza “a toda velocidade” co lanzamento de 11 modelos eléctricos puros (BEV) e 10 híbridos enchufables (PHEV) durante os próximos 24 meses. Tamén traballa no desenvolvemento da gama de vehículos comerciais lixeiros totalmente electrificados en Europa, xunto con furgonetas medianas de pila de combustible de hidróxeno, para finais de 2021.

Por último, segue adiante coa anunciada terceira “gigafábrica” para Termoli (Italia) e a transformación da planta de Ellesmere Port (Reino Unido) na primeira fábrica puramente de vehículos eléctricos puros (BEV) da compañía para finais de 2022.

ÚLTIMAS

Un falecido e tres feridos nun choque frontal en Redondela: un dos ocupantes quedou atrapado no vehículo

Unha persoa faleceu e outras tres resultaron feridas nunha colisión entre dous vehículos este...

Centos de médicos reclaman en Vigo un estatuto propio: “Non queremos atendervos mal nin con pouco tempo”

Centenares de médicos saíron á rúa este xoves en Vigo para pedir un estatuto...

Ultimato de Caballero á Deputación para a firma do convenio para a piscina de Teis: “Xa non fago paripés”

O alcalde de Vigo, Abel Caballero, expuxo este xoves un ultimato á Deputación de...

‘Gargallada Científica’, científicos da UVigo con alma de divulgadores e corazón de contacontos

Empregar o humor sen renunciar ao rigor, e facelo en galego. Esta é a...