InicioSociedadeA "maioría" dos informes vinculantes sobre a cidade do Celta son desfavorables,...

A “maioría” dos informes vinculantes sobre a cidade do Celta son desfavorables, segundo afirma a Deputación de Pontevedra

Sinala que o estudo negativo sobre a modificación da PXOM de Mos enviouse á Xunta porque o solicitou.

PUBLICADO O

- Advertisement -

O deputado provincial socialista da Deputación de Pontevedra Carlos López Font denunciou que a “maior parte” dos informes favorables sobre a modificación do Plan Xeral de Ordenación Municipal (PXOM) de Mos necesaria para acometer o proxecto da Cidade Deportiva do R.C. Celta son “desfavorables“.

Así se pronunciou nun comunicado despois de que a alcaldesa, Nidia Arévalo asegurase que a maioría dos documentos sobre a actuación son favorables, polo que a acusaron de “mentir” e criticou a súa “paixón” por defender un proxecto cuxos beneficios serán “privados”. Indicou que en xullo de 2018 a Xunta solicitou a Aena un informe que se resolveu cun documento preceptivo “con carácter favorable pero condicionado á realización dunha serie de incorporacións”.

Ademais, o deputado provincial asegurou que, despois de que o Consistorio trasladase a PXOM a Aena “sen recoller as observacións emitidas o ano anterior” en setembro de 2019, o xestor de navegación aérea indicou que era preciso “un informe expreso favorable para a aprobación definitiva do plan”.

Deste xeito, referiu que Aena non considerou positivo o documento de 2018 ao aludir a que “o seu carácter favorable estaba condicionado á realización das subsanaciones indicadas”. Por ese motivo, López Font concluíu que “non hai un informe favorable, senón unha condición expresa de que haberá posicionamento favorable ou desfavorable cando se emende todo o indicado”.

En canto ao informe desfavorable do Ministerio de Fomento, a alcaldesa anunciou que se emendarían os “matices” referidos. Sobre esa cuestión, o deputado provincial lembrou que o Ministerio advertiu de que se debían establecer zonas de protección da conexión de Vigo e O Porriño que se realizará mediante un túnel. Tamén apuntou que o Goberno central anunciou que o Concello de Mos debía realizar un estudo para avaliar a afectación do proxecto no tráfico da A-55.

USOS DA CIDADE DO CELTA

Así mesmo, López Font apuntou que o Executivo central sinalou que “só entre o 5 e o 8% vincúlanse ao uso deportivo e, o resto, a actividades comerciais e de lecer”, unha postura compartida pola Deputación Provincial.

Sobre os informes favorables da Subdelegación do Goberno e a Dirección Xeral de Política Enerxética e Minas aos que aludiu a alcaldesa, o deputado provincial afirmou que eses órganos “non son competentes” para resolver a modificación do instrumento urbanístico.

ÚLTIMAS

A morte do bombeiro vigués en servizo continúa á espera dos informes

A Audiencia Provincial de Pontevedra ditou un auto no que, entre outras consideracións, apela...

Máis de 20 vehículos de arrendamento con condutor quedan sen licenza en Vigo

O Concello de Vigo acaba de desestimar as solicitudes de licenzas urbanas para vehículos...

Detido en Vigo un ciclista que se negou a facer o test de drogas

Axentes da Policía Local de Vigo detiveron a un ciclista de 36 anos de...

OPINIÓN.- Salvar a Ría de Vigo e recuperar a saude pública

Dende esta primaveira un grupo crecente de persoas e asociacións da cidade de Vigo...