A Asociación de Afectados Stellantis (Afestel) polos motores PureTech anunciou que os xulgados de Vigo xa admitiron a trámite 15 das máis de 100 demandas presentadas polos clientes da multinacional automobilística nas últimas semanas.
En concreto, o pasado mes de decembro presentáronse as primeiras 112 demandas ante os xulgados da cidade olívica, onde Stellantis ten a súa sede principal en España. Desta maneira, abriuse así a vía xudicial, que esperan que termine cunha compensación da compañía aos seus clientes que supera os 1,15 millóns de euros.
“É un paso positivo. Stellantis deberá recoñecer o problema que ten e empezar a responsabilizarse dos problemas que xerou nos miles de persoas que no seu momento confiaron nas súas marcas“, reivindicou o presidente de Afestel, Herba Luca de Tena, segundo recolle a asociación nun comunicado.
PRIMEIRAS CITACIÓNS
Así, prevé que a finais de xaneiro terán lugar as primeiras citacións de maneira individualizada para iniciar os procesos de conciliación co fabricante, a través dos cales tentar lograr un acordo de compensación. Segundo explican desde Afestel, estes motores do Grupo PSA (agora Stellantis) levan a correa de distribución bañada en aceite e esta vaise desfacendo rapidamente, o que libera partículas que se desprazan polo motor, provocando avarías cuxa reparación rolda en moitos casos os 7.000 euros.
Esta cuestión motivou a alerta A12/01505/20 da Comisión Europea, na que se advertía de que “a bomba sen carga destes vehículos pode danarse debido ao material procedente da abrasión da correa dentada. Como resultado, a asistencia de freado poderían reducirse ou perderse, aumentando o risco de accidente”.