O Porto de Vigo pechou xaneiro deste ano arrebatando o liderado en movemento de vehículos á terminal de Barcelona, cun total de 55.801 unidades, un 19 % máis, segundo os datos comunicados este venres na reunión mensual do Consello de Administración. Así, este crecemento reflíctese tamén nas toneladas de tráfico portuario de vehículos, que experimentan unha subida do 16,7 %, do mesmo xeito que crece o tráfico doutras mercadorías, como as pezas de automoción (un 107,57 %), ou a pesca fresca (un 6,24 % máis).
Segundo se reflicte nas estatísticas, o tráfico de mercadoría xeral do porto de Vigo creceu un 5,62 % no mes de xaneiro de 2024, con respecto a xaneiro de 2023; e tamén creceu o número de pasaxeiros (tanto de cruceiros como de transporte de ría) ata un total de 104.571, un 5,14 % máis. No lado negativo, experimentaron caídas mercadorías como o cemento (- 49,6 %), as conservas (- 23,4 %), o granito en bruto (- 44,26 %) ou a pesca conxelada (- 4,52 %).
No que respecta ao tráfico de colectores, China é o principal socio comercial da terminal viguesa con importación e exportación de mercadorías como alimentos, pesca conxelada ou maquinaria, seguida por Brasil (importación de froita, metais e madeiras), Marrocos (exportación de granitos elaborados e madeiras) e Estados Unidos (exportación de granitos elaborados e materiais de construción).