O grupo Stellantis matriculou en España 24.196 turismos e vehículos comerciais electrificados (100% eléctricos e híbridos enchufables) das súas marcas (Abarth, Alfa Romeo, Citroën, DS Automobiles, Fiat, Jeep, Opel e Peugeot) durante 2023, o que lle permitiu facerse cunha cota de mercado nacional do 19,5%, segundo informou o consorcio este mércores.
A compañía indicou que o ano pasado vendeu 12.296 vehículos 100% eléctricos, o que lle permite estar no podio do mercado cun 20,1% de cota e con dous modelos entre os 10 máis demandados do ano, o Fiat 500e e o Citroën ë-C4, feito en España.
Así mesmo, a empresa destacou o seu liderado no segmento de vehículos comerciais 100% eléctricos durante 2023, con 4.629 unidades. Stellantis asegurou que este éxito se debe a “a fiabilidade e capacidade de adaptación” destes modelos ás necesidades tanto de empresas, como de profesionais e particulares.
Doutra banda, Stellantis remarcou que tamén lidera o mercado de híbridos enchufables, con 11.900 matriculacións e unha cota do 18,9%, así como dous modelos (Peugeot 3008 Plug-in Hybrid e Citroën C5 Aircross Plug-in Hybrid) no ‘top 10’ do ranking.
A compañía que dirixe Carlos Tavares destacou que estes resultados representan “outro paso” na execución do seu plan estratéxico ‘Dare Forward 2030’, que recolle o obxectivo de converterse “no líder indiscutible en electrificación en España e en todo o mundo”.