O Concello de Vigo presentou este xoves na Feira Internacional do Turismo (Fitur) a súa proposta turística con “un mundo de razóns” para visitar a cidade, co Nadal e as Illas Cíes como protagonistas. Nun evento no que estiveron presentes, entre outros, o alcalde, Abel Caballero, e a ministra de Industria, Comercio e Turismo, Reyes Maroto, Vigo puxo en valor todo o que a diferenza, como a súa natureza, as súas praias ou a súa gastronomía.
Baixo o slogan ‘Vigo, un mundo na cidade’, o Nadal foi un dos elementos máis destacados na presentación, tras superar a marca de visitas estas últimas festas, con máis de cinco millóns de persoas. As luces do Nadal, a nora xigante, a árbore de luces LED ou o Cíes Market estiveron presentes este xoves en Madrid.
Tamén as Illas Cíes tiveron un espazo destacado, subliñando as súas praias “de augas cristalinas e area branca e fina”, as súas rutas de sendeirismo ou as súas postas de sol. Así, púxose o foco na iniciativa para que o arquipélago sexa recoñecido como Patrimonio da Humanidade pola Organización das Nacións Unidas para a Educación, a Ciencia e a Cultura (Unesco).
“Vigo é un mundo na cidade. Calquera cousa que calquera persoa queira atopar en calquera lugar do mundo, atópao en Vigo”, subliñou Caballero na presentación na caseta de Turespaña. “Gastronomía, cultura, deporte… Todo o que se queira atopar, atópase”, engadiu o alcalde, sentenciando o seu discurso co seu característico: “Viva Vigo”.
Pola súa banda, Reyes Maroto mostrou o seu orgullo de como Vigo se converteu nun “gran destino” en época do Nadal, facendo que moitos viaxeiros poñan no calendario cada ano a súa visita á cidade como “imprescindible”. O acto, que contou coas viguesas Paula Montes e Alba Lago como presentadoras, tamén se centrou na importancia da gastronomía, do patrimonio histórico da cidade ou da accesibilidade das rúas con Vigo vertical.