O Porto de Vigo recibiu o primeiro barco ro-ro híbrido de gas natural licuado (GNL) e eléctrico do mundo, o que lle permite reducir nun 25% as súas emisións de dióxido de carbono (CO2) e entre un 80% e un 85% as súas emisións de dióxido de nitróxeno.
Nun acto para recibir ao capitán do navío, o presidente do Porto de Vigo, Jesús Vázquez Almuiña, mostrou o seu orgullo ao recibir a escala inaugural deste barco de transporte de vehículos. Un barco que, segundo destacou, non emite emisións durante a súa estancia no porto, xa que utiliza as súas baterías.
“Un dos grandes obxectivos do Porto é a diminución e a eliminación das emisións de CO2″, reivindicou ante a prensa, polo que deu as grazas á naviera UECC por elixir Vigo para a escala inaugural en España deste barco, que entrou en servizo o pasado 5 de xaneiro. Este barco partiu de Xapón cargado de coches que distribuíu nos portos de Bremerhaven (Alemaña), Zeebrugge (Bélxica), e Drammen (Noruega). Agora chegou á cidade olívica para exportar os modelos producidos por Stellantis aquí ata Lle Havre (Francia), Zeebrugge (Bélxica), Malmö (Suecia) e Drammen.
Para Vázquez Almuiña, 2022 será o ano do inicio do cambio, xa que están a empezar a navegar buques con tecnoloxías limpas. Pola súa banda, o representante de UECC, Agustín Fernández, sinalou que é un orgullo para el vir a Vigo con este tipo de buques, xa que a súa empresa leva anos tratando de reducir as emisións dos barcos.