InicioEconomíaA Axencia Tributaria pon en marcha a nova Administración Dixital de Vigo

A Axencia Tributaria pon en marcha a nova Administración Dixital de Vigo

Inclúe a asistencia virtual no control do IRPF.

PUBLICADO O

- Advertisement -

A Axencia Tributaria puxo en funcionamento a nova Administración Dixital Integral (ADI) de Vigo e incorporou un novo servizo de asistencia ao contribuínte no control de IRPF para resolución de dúbidas, dar conformidade ou solicitar asistencia na confección de alegacións a propostas de liquidación, todo iso de forma rápida e sinxela.

Así, con esta nova sede ADI presentada en rolda de prensa polo director xeral da Axencia Tributaria, Jesús Gascón, amplíase a oferta de asistencia personalizada non presencial iniciada no outono de 2020 coa proba piloto na ADI de Valencia, ás que se sumarán novas oficinas, de maneira que se superen os 300 funcionarios prestando o servizo cando culmine o despregamento previsto para o ano 2023.

CONFORMIDADE ‘EN LIÑA’ E RESUMO DE CONTIDO

En paralelo á posta en marcha deste servizo pola ADI, simplificáronse e axilizáronse os trámites por vía electrónica para todos os contribuíntes que reciban unha notificación de minoración de devolucións de IRPF, independentemente de que sexan colectivos susceptibles de ser atendidos telefonicamente ou non pola propia ADI.

Habilitouse para todos eles a posibilidade de prestar a conformidade á proposta de liquidación na web da Axencia de forma máis directa e rápida que a existente ata o momento, a través da dirección indicada na carta que recibe o contribuínte. Para acceder a este servizo de conformidade ‘en liña’ requírese a mesma identificación que a correspondente ao portal de renda (Clave, certificado dixital ou referencia).

Ata agora, o contribuínte que quería prestar a conformidade á proposta de liquidación podía, ben acudir presencialmente á oficina e presentar a conformidade por rexistro, ou ben prestar a conformidade electronicamente entrando por rexistro telemático ou usando o código CSV que figura na carta recibida. Nestes dous últimos casos o acceso é menos áxil e directo, aínda que estas vías seguen dispoñibles.

Outra novidade implementada como consecuencia da posta en marcha do servizo ADI en comprobación de Renda, e co mesmo obxectivo de facilitar, simplificar e mellorar a asistencia, foi a incorporación dun resumo de contido ao comezo da carta que recibe o contribuínte. “Neste resumo indícase de forma sinxela e concisa cal é o contido da proposta remitida e ofrécenselle as distintas vías de atención”, explicou Gascón.

ÚLTIMAS

Un falecido e tres feridos nun choque frontal en Redondela: un dos ocupantes quedou atrapado no vehículo

Unha persoa faleceu e outras tres resultaron feridas nunha colisión entre dous vehículos este...

Centos de médicos reclaman en Vigo un estatuto propio: “Non queremos atendervos mal nin con pouco tempo”

Centenares de médicos saíron á rúa este xoves en Vigo para pedir un estatuto...

Ultimato de Caballero á Deputación para a firma do convenio para a piscina de Teis: “Xa non fago paripés”

O alcalde de Vigo, Abel Caballero, expuxo este xoves un ultimato á Deputación de...

‘Gargallada Científica’, científicos da UVigo con alma de divulgadores e corazón de contacontos

Empregar o humor sen renunciar ao rigor, e facelo en galego. Esta é a...