A concesionaria do servizo de transporte urbano de Vigo, Vitrasa, tachou de “desproporcionada” a convocatoria de catro xornadas de folga para os días 3, 6, 7 e 8 de agosto e confiou en que o comité de empresa “recapacite”. Este, pola súa banda, afirma que se produciu “un atraso no pago das retribucións” e pon o foco do paro na “falta de persoal” e os “cambios de xornada laboral para paliar as deficiencias coas que se presta o servizo”.
Nun comunicado, Vitrasa achacou os paros previstos a un intento de “presionar para a renovación do próximo convenio colectivo” e asegurou que se trata dunha medida que “non atende a razón”. Ademais, sinalou que foi apoiada por 107 votos, que “representan o 33% dos condutores e o 27,2% do total do persoal”.
Ademais, Vitrasa destacou que traballa “cada día” para adoptar medidas que “garantan un servizo seguro e de calidade para os vigueses” ante “un contexto tan complexo marcado pola crise sanitaria”, que implica a limitación de aforamentos nos autobuses.
Así as cousas, confiou en que o comité de empresa “recapacite” e “entenda que os verdadeiros prexudicados desta desacertada convocatoria son os usuarios” do transporte público. Deste xeito, advertiu de que “esta folga non beneficia a ninguén” e lamentou as “molestias” que esta situación poida ocasionar á cidadanía, á que garantiu a prestación de servizos mínimos.