A planta viguesa do grupo Stellantis (antes PSA Peugeot Citröen) inicia este xoves a negociación dun expediente de regulación temporal de emprego (ERTE), un día no que volverá parar a produción nun dos seus sistemas por problemas de subministración de compoñentes con semiconductores (microchips).
Segundo confirmaron fontes implicadas na negociación, este xoves celebrarase a primeira reunión para a negociación do ERTE, concretamente o encontro empezará ás 12,00 horas. A intención da empresa é pechar un acordo antes de Semana Santa.
Este xoves tamén está previsto que a factoría viguesa paralice a actividade no tres quendas do sistema M1 –no que se montan o Peugeot 2008, o C-Elysée e o Peugeot 301– por problemas de subministración. Esta parada tamén afectará ao taller de baterías, aínda que este taller non traballa só para a planta de Vigo, senón que tamén prové a outras fábricas do grupo.
Fontes da empresa lembraron que os problemas de abastecemento derívanse da crise mundial de semiconductores (microchips), que van integrados en diversos compoñentes dos vehículos. De feito, a factoría viguesa xa tivo que paralizar a súa produción varias veces nas últimas semanas.
Precisamente a negociación do ERTE foi exposta por parte da dirección da planta para afrontar as paradas de produción, dado que “os mecanismos de flexibilidade” cos que conta a planta –bolsa de horas e días de adecuación de xornada– “vanse a ir esgotando”.
A dirección da planta advertiu de que os problemas de subministración poden alongarse e non se albisca un horizonte claro acerca de cando poderá garantirse o abastecemento, polo que expuxo o ERTE para afrontar a situación.