O presidente da Cámara de Comercio de Pontevedra, Vigo e Vilagarcía, José García Costas, avanzou que se porán en marcha varios proxectos para analizar a situación dos establecementos comerciais locais e impulsar a súa dixitalización.
Durante a súa comparecencia telemática nunha rolda de prensa celebrada este venres en Vigo, o presidente da entidade destacou o “esforzo” realizado pola Cámara de Comercio para desenvolver estes programas co obxectivo de “impulsar as vendas” do comercio local e “axudar a recuperar a confianza” dos consumidores.
Ademais, García Costas remarcou que estas iniciativas buscan fortalecer a economía da zona e apoiar ás empresas, en especial as pemes, ante a crise sanitaria actual.
No marco da súa intervención na sesión, o vicepresidente da Cámara de Comercio provincial, José Manuel Fernández Alvariño, apuntou que se lanzou un estudo para analizar as necesidades do sector e a súa “realidade económica”. Deste xeito, búscase facilitar o deseño de estratexias de actuación que permitan revitalizar a actividade.
Así, indicou que se aspira a coñecer a incidencia das medidas adoptadas no marco da pandemia nas vendas, o emprego e o financiamento do sector. Para iso, técnicos da Cámara comezou a solicitar datos sobre as consecuencias económicas e organizativas do peche de establecementos comerciais e das medidas adoptadas para proceder á súa reapertura.
O vicepresidente primeiro da Cámara sinalou que o obxectivo deste programa pasa por acelerar a recuperación e a volta ao normal funcionamento empresarial.
DIXITALIZACIÓN
Deste xeito, Fernández Alvariño sinalou que se detectou a escasa presenza do tecido empresarial da zona en Internet, polo que se aspira a impulsar a dixitalización do sector mediante o comercio electrónico.
Neste sentido, identificou a “innovación tecnolóxica” como un dos grandes retos do comercio de proximidade e avanzou que a Cámara porá en marcha unha plataforma de promoción de produtos e vendas en Internet para comercios de proximidade, Open Marketplace. “Trátase de facilitar que calquera negocio poida acceder á ferramenta tecnolóxica e iniciarse na venda en liña sen necesidade de investimento, apoiándose nos servizos do seu Cámara de Comercio”, explicou.
En concreto, Open Marketplace funcionará como unha versión dixital dun centro comercial e permitirá aos locais comerciais dispor dun escaparate dos seus produtos e servizos. O obxectivo deste proxecto tamén pasa por visibilizar o comercio de proximidade e impulsar as súas vendas.
Adicionalmente, o vicepresidente da entidade explicou que se impulsará “un selo de confianza COVID-19” para os establecementos da zona en colaboración coa Cámara de España e a Secretaría de Estado de Comercio. Así, Fernández Alvariño precisou que poderán optar de modo voluntario a esta identificación os locais que cumpran as directrices establecidas polas autoridades sanitarias.