A Cámara de Comercio de Tui aliouse coa Confederación de Empresarios de Pontevedra (CEP) para reclamar a posta en marcha dos recursos e a execución das obras do Corredor Atlántico ferroviario de mercadorías e o Saída Sur cara ao norte de Portugal.
Así o informaron ambas as institucións nun comunicado no que expresaron o seu “desconcerto” por que “voces discordantes” reclamen unha redefinición do trazado, mentres que para eles “o que urxe” é a execución do mesmo.
A este respecto, o presidente da cámara tudense, Gumersindo Alonso, indicou que “a cuestión non é se o trazado pasa por aquí ou por alí” senón que “o auténtico problema” é que o tecido empresarial do noroeste “perde competitividade” mentres non exista unha conexión ferroviaria “moderna e eficiente” que una a Meseta, o Noroeste e Europa.
“Queda de manifesto que os localismos son excluíntes” manifestou tamén o presidente da CEP, Jorge Cebreiros, quen engadiu que son os empresarios e a sociedade civil quen “sofren as consecuencias” de que non haxa un Goberno “forte e estable” que permita avanzar e investir na ampliación do Corredor Atlántico aprobada en 2018 pola Comisión Europea.
PREVISIÓNS DE ADIF
Doutra banda, un informe de ADIF de 2018 que apuntaba ás actuacións entre León e Vigo coa prolongación ata A Coruña polo eixo atlántico, destacaba que os beneficios en recortes de tempo para a comunidade galega serían dun 6,8% para os pasaxeiros e un 30% para as mercadorías.
Ademais, tamén habería un impacto “moi positivo” en termos ecolóxicos xa que se estima un aforro de 71,6 millóns de emisións de CO2 ata o ano 2030. “O Corredor Atlántico está chamado a ser un dos tres máis rendibles de toda Europa xunto ao Mediterráneo e ao Escandinavo” coincidiron os presidentes da CEP e a Cámara de Comercio de Tui.