O proxecto colaborativo Vigo Industrial, cuxo obxectivo é a catalogación e difusión do patrimonio industrial da comarca viguesa, puxo en marcha unha campaña de ‘crowdfunding’ para recadar fondos e poder así manter, no próximos tres anos, a súa páxina web.
Esta iniciativa naceu a principios de 2018, da man do historiador Uxío Reinoso, e púxose en marcha, entre outros motivos, para elaborar un catálogo web, con fichas dedicadas a cada elemento, onde se recolle a localización, documentos e outra información do estado actual do patrimonio industrial de Vigo.
A web, www.vigoindustrial.com, é de acceso libre e a maioría dos seus contidos tamén o son. Agora, para custear o seu mantemento durante o próximos tres anos, Vigo Industrial puxo en marcha esta campaña (ata o 12 de xaneiro) para que os cidadáns poidan colaborar economicamente e obter, como “recompensa”, artigos con deseños inspirados neses elementos do patrimonio histórico e industrial.
Vigo Industrial púxose en marcha á calor da plataforma cívica ‘Entremos na Panificadora’ e conta con colaboradores como a arquitecta Sandra Vilar, o deseñador gráfico David Amoedo, a deseñadora e fotógrafa Montse Piñeiro, ou o fotógrafo José Chas, entre outros.
Na elaboración dese catálogo do patrimonio industrial na ría de Vigo, contan coa participación tamén dos cidadáns (extraballadores das empresas, asociacións, institucións públicas, etc.). Así, ademais do labor puramente académico, tamén se fai “un traballo de activación cultural e social” ao redor do elemento que se está catalogando. Ademais deste traballo, Vigo Industrial realiza outras actividades sociais e culturais, como charlas, exposicións, ou rutas guiadas por lugares de interese.