InicioEconomíaMarea de Vigo advirte do perigo de que cidade e porto non...

Marea de Vigo advirte do perigo de que cidade e porto non se inclúan na rede ferroviaria

Sinala que mantelos na rede global prexudicaría o "desenvolvemento" da zona e demanda o "compromiso" do goberno local para evitalo.

PUBLICADO O

O portavoz de Marea de Vigo-Son En Común, Rubén Pérez, advertiu da falta de “garantías” de que a cidade olívica e o seu porto se inclúan na rede básica ferroviaria de mercadorías europea no marco da súa ampliación que se levará a cabo en 2020.

Así se pronunciou nunha rolda de prensa en alusión á carta remitida por Adif ao Concello de Vigo, na que o administrador ferroviario aseguraba que a conexión da cidade e o seu porto co Corredor Atlántico de mercadorías se incluiría na rede básica. Ademais, detallara que a vía que discorre entre a urbe e O Porto sería parte da rede global.

A ese respecto, Rubén Pérez lembrou que a cidade se atopa ante “unha oportunidade histórica” para ser incluído na rede básica, na que se enmarcan as liñas ferroviarias cuxa mellora é prioritaria e se debe finalizar antes de 2030. Así, chamou á prudencia ao apuntar que a urbe e o seu porto aínda se engloban na rede global europea, que contempla as redes secundarias e cuxo horizonte se sitúa en 2050.

Así mesmo, o concelleiro responsabilizou ao presidente da Xunta, Alberto Núñez Feijóo, e ao alcalde de Vigo, Abel Caballero, de non exercer a suficiente “presión” en Bruxelas para conseguir que a cidade e o seu porto se inclúan nun primeiro momento na rede básica transeuropea. Por iso, demandou un “compromiso” do goberno local con esta causa, ademais de reprobar a falta de actuación do Porto, ao que acusou de “destruír” a industria viguesa ante o que considerou como unha falta de apoio á continuidade de Vulcano.

“GRAN INVESTIMENTO”

Así, lembrou que a mellora das redes de mercadorías leva un “gran investimento” da Unión Europea (UE), que custea o 20 por cento das actuacións de electrificación e adecuación das vías ferroviarias existentes.

Adicionalmente, o edil de Marea de Vigo lamentou que, aínda que a conexión da urbe olívica e o seu porto se inclúan na rede básica de mercadorías, a mellora desta liña realizarase no marco do orzamento fixado para o período 2021-2027.

Tamén advertiu de que, dada a competencia que representa Portugal para a cidade no sector industrial, Vigo “non se pode permitir” ser relegada á rede global, xa que iso suporía perder unha “oportunidade económica e loxística” que prexudicaría o “desenvolvemento” do sur de Galicia.

Por estes motivos, Pérez explicou que trasladará aos representantes cos que conta a súa formación nas cámaras rexional, estatal e europea a documentación pertinente para que exerzan a “presión” necesaria para que Vigo e o seu porto se integren na rede europea prioritaria.

ÚLTIMAS

Tres atracadores levaron uns 300.000 euros a punta de pistola do Caixabank de Gran Vía

A Policía Nacional revisa imaxes gravadas polas cámaras e toma declaracións a testemuñas e empregados para atopar...

A remodelación do Museo Massó de Bueu rematará en 2024

O conselleiro de Cultura, Educación, FP e Universidades, Román Rodríguez, visitou este venres o Museo Massó...

O grupo municipal do PP denuncia que o Concello só dea “3 días” aos grupos para analizar a PXOM tras a súa tramitación “opaca”

O PP de Vigo reprochou este xoves que o Concello olívico só dea "tres días hábiles" aos grupos...

Traballadores de Vitrasa saen de novo á rúa para solicitar que a empresa e o goberno local acheguen unha solución

Decenas de traballadores de Vitrasa, concesionaria municipal do transporte urbano da cidade de Vigo,...