O presidente do comité de empresa da Autoridade Portuaria de Vigo, Diego González Domínguez, reprobou a aposta pola “privatización” dos servizos destas entidades e resaltou a necesidade de persoal cualificado.
En concreto, referiuse a os resultados dunha enquisa intrasectorial sobre o Marco Estratéxico dos Portos do Estado realizada ás autoridades portuarias españolas nos que se reflicte unha aposta pola “privatización” de servizos como a “vixilancia, o control de emerxencias ou os Recursos Humanos”, segundo explicou este mércores en Vigo tras un encontro coas deputadas Ángela Rodríguez ‘Pam’ e Yolanda Díaz.
Precisamente, Díaz acusou ao ministro de Fomento, José Luís Ábalos, de “facer negocio coas administracións públicas” e apostou por “paralizar” a privatización das autoridades portuarias. Neste sentido, Ángela Rodríguez asegurou que o “futuro” de Galicia depende de que non se privaticen os servizos e de que non se precarice o emprego.
Ademais, Diego González Domínguez criticou que os presidentes das autoridades portuarias deleguen funcións nos directores e avogou por delimitar as funcións de ambos os cargos co obxectivo de que “non se dupliquen”.
DEMANDAS
Así mesmo, defendeu a necesidade de contar con persoal cualificado e mostrouse preocupado polo feito de que, de acordo coa enquisa referida, case a metade dos presidentes das entidades portuarias españolas non se pronuncien a favor da ocupación deste cargo por profesionais.
Díaz tamén sinalou a importancia de eliminar as “portas xiratorias” para que estes cargos non sexan ocupados por políticos e instou ao presidente da Autoridade Portuaria da cidade olívica, Enrique López Veiga, nacido en 1947, a xubilarse, xa que considerou que non debe ocupar un posto de “semellante importancia” coa súa idade.
Adicionalmente, Yolanda Díaz reivindicou a necesidade dunha ampliación do persoal do Porto de Vigo para “dar cobertura” ás súas necesidades e resaltou que algúns dos traballadores desta entidade atópense nunha situación de precariedade. Tamén denunciou que o seu convenio colectivo estea “bloqueado” desde 2009, unha situación que considerou que xa non é “defendible” debido ao crecemento da economía española.