Vulcano rexeitou este luns a contraoferta realizada polos provedores, segundo afirmou o portavoz da industria auxiliar que colaborou na construción do buque ‘Vila de Teror’, Elías Outes. Nesa proposta demandaban un pago inicial do 35 por cento, o abono do 50% á entrega do ferri e unha quita do 15 por cento.
En declaracións a Europa Press, o voceiro dos acredores criticou que a empresa reiterase a súa proposta, que contemplaba unha quita do 25 por cento, e que non aceptase a da industria auxiliar. Na súa opinión, a diferenza dun 10 por cento respecto da fixada polos provedores non era elevada. Así, segundo a formulación do estaleiro, o pago inicial cubriría o 30 por cento da débeda e, o final, o 45.
Nesta liña, Elías Outes negou que o bloqueo no que se atopa a ‘Vila de Teror’ sexa consecuencia da falta de colaboración dos acredores, sobre os que dixo que o estaleiro vigués lles debe máis de 5,2 millóns de euros. Ademais, criticou que non se lles comunicou tampouco “como nin cando” será pagado ese importe.
Agora, tras a oferta de Vulcano -que segundo a industria auxiliar non se realizou por escrito- os provedores esperan unha comunicación “por carta” por parte do estaleiro que defina a situación. Prevese que se emita este mércores.
PROPOSTA DE VULCANO A SANTANDER
Mentres, segundo trasladou Vulcano a Europa Press, a empresa atópase á espera dunha resposta do Banco Santander, propietario do buque, respecto dunha proposta realizada polo estaleiro. Agárdase que se pronuncie ao longo deste mércores.
Respecto da situación do estaleiro, o presidente da Xunta, Alberto Núñez Feijóo, resaltou que a administración xa avalou a esta compañía “en dous momentos” e que “non pode seguir comprometendo entregas en prazo”. Unha posición que, en opinión da industria auxiliar, supón que o Executivo autonómico decidiu “mirar para outro lado”.
O sindicato Unión Xeral de Traballadores (UXT) tachou de “irresponsables” as declaracións de Feijóo nun comunicado. Asegurou que non é momento de “dilucidar responsabilidades”, senón de dar as “instrucións necesarias” para que a Administración colabore na “procura dunha solución” que permita a finalización do buque.
SITUACIÓN DOS TRABALLADORES
Pola súa banda, os traballadores do estaleiro vigués aceptaron a proposta da empresa en virtude da cal lles abonaría dúas das cinco nóminas que lles deben e regularizaríaselles o pagamento desde febreiro. Mentres, os tres salarios restantes emitiríanse unha vez que se terminase o buque ‘Vila de Teror’.
Ademais, o persoal xa se manifestou en Vigo para pór o foco na situación na que se atopa e instar á empresa a chegar a un acordo coa industria auxiliar. O obxectivo é que o Banco Santander e a naviera permitan que se execute a finalización do barco e se poida acceder ao financiamento necesario para iso.