InicioEconomíaO Porto de Vigo pecha un 2025 de "marcas históricas" e marca...

O Porto de Vigo pecha un 2025 de “marcas históricas” e marca os 7 millóns de toneladas como meta para 2030

Carlos Botana anuncia a elaboración dun novo Plan Estratéxico en 2026 e destaca a consolidación de Vigo como referente en automoción, colectores e cruceiros.

PUBLICADO O

- Advertisement -

O Porto de Vigo fixo balance este venres do ano 2025, un exercicio marcado por “marcas” e pola superación de importantes “desafíos técnicos e loxísticos”. O presidente do organismo portuario, Carlos Botana, declarouse “moi orgulloso” da profesionalidade da comunidade portuaria para enfrontar retos como o apagamento de abril ou a vertedura de aceite de palma tras a implosión dun silo en outubro. Así mesmo, agradeceu o labor das forzas de seguridade na loita contra o narcotráfico, reafirmando a política de “tolerancia cero” da terminal olívica ante calquera actividade ilícita.

Con respecto aos tráficos, Botana destacou que 2025 pechará con resultados históricos. O movemento de vehículos agarda alcanzar a súa terceira marca consecutiva, mentres que os colectores sitúanse nos 310.000 TEU co obxectivo de chegar aos 400.000 mediante a reorganización de espazos. Tamén puxo en valor o sector dos cruceiros, con máis de 120 escalas e uns 300.000 pasaxeiros, ademais do bo comportamento do granito, os metais e as pezas eólicas.

OBXECTIVOS E OUTRO PLAN ESTRATÉXICO

Cara ao futuro, o Porto de Vigo xa logrou “normalizar” a cifra de 5,5 millóns de toneladas de mercadoría xeral. Para seguir medrando, Botana anunciou que no primeiro trimestre de 2026 contratarase a elaboración dun novo Plan Estratéxico. Este documento, que deberá estar listo ese mesmo ano, será un “documento vivo e baseado no consenso” para acadar o ambicioso obxectivo de chegar aos 7 millóns de toneladas en 2030, malia que o presidente advertiu que a “limitación de espazo” segue a ser o principal freo.

En canto á integración Porto-Cidade, Botana salientou os avances en Portocultura e o observatorio submarino de Peiraos do Solpor, asegurando que se poden “dar novos pasos” neste ámbito. No eido estratéxico, destacou a conexión coa PLISAN e os proxectos de sustentabilidade, como o subministro de bio-GNL e o sistema para que os buques poidan apagar os seus motores e conectarse á rede eléctrica durante a súa estancia no porto.

ÚLTIMAS

Falece Gonzalo Caballero Álvarez, irmán do alcalde de Vigo e pai do exlíder do PSdeG e

Gonzalo Caballero Álvarez, pai do exsecretario xeral do PSdeG Gonzalo Caballero Míguez e irmán...

Un choque de dúas lanchas remata con dous feridos en Baiona

Dúas lanchas motoras chocaron este mércores no porto deportivo de Baiona e deixaron dúas...

A Universidade de Vigo aproba o convenio para descentralizar Medicina baixo a ameaza dunha “cláusula de saída”

O consello de goberno da Universidade de Vigo (UVigo) aprobou este martes por asentimento...

Dúas persoas feridas nun choque entre dúas lanchas motoras no porto de Baiona

Dúas persoas resultaron feridas este mércores ao chocar dúas lanchas motoras en Baiona, segundo...