O ministro de Industria e Turismo, Jordi Hereu, anunciou que a planta de Stellantis Vigo recibirá 2 millóns de euros dentro da liña A de baterías do Proxecto Estratéxico para a Recuperación e Transformación Económica do Vehículo Eléctrico conectado (Perte VEC III), que repartirá 133,7 millóns para a planta da compañía en Figueruelas (Zaragoza).
Deste xeito, o Grupo Stellantis poderá facer o segundo investimento máis importante nos últimos anos no sector da automoción.
Así o manifestou Hereu este martes, en Zaragoza, onde participou na Gala da Mobilidade e a Automoción, celebrada no espazo Mobility City, na que tamén se entregaron os ‘Premios Impulso á Innovación en Mobilidade Sustentable’.
Esta subvención súmase aos 14 millóns de euros do Perte de descarbonización que avanzou onte o propio ministro. O Grupo Stellantis recibiu preto de 300 millóns de euros, máis de 272 millóns de euros en subvencións e de 26 millóns de euros en préstamos.
A resolución, que se publicará nos próximos días, recolle outras axudas: 2 millóns de euros a Stellantis Vigo; 3 millóns de euros a Mahle Behr Spain de Tarragona; e 2,5 millóns de euros a Ficosa de Barcelona.
Desta forma, Stellantis chega a 298 millóns de achega de fondos europeos, o que, a xuízo do ministro de Industria e Turismo envía unha mensaxe “para o desenvolvemento de proxectos de ambición en Aragón, ao servizo de toda a automoción en España”.
“É unha satisfacción chegar a este nivel e tamén un acicate para o desenvolvemento de investimentos necesarios en Figueruelas e téñennos que xerar liderado na automoción a nivel europeo para as próximas décadas”, expresou Jordi Hereu, quen tamén sinalou á industria do automóbil como unha das “máis importantes” en termos de impacto territorial.
OUTROS ANUNCIOS
Ademais, o Ministerio de Industria e Turismo ampliou a subvención para a gigafactoría de PowerCo en Sangunto, que mellora o seu proxecto, e pasa dos 98 millóns de euros aos 152 millóns.
Para o ministro de Industria, todo o sector e a cidadanía están de acordo en que a electrificación da industria do automóbil non ten volta atrás. “Por iso estamos a dedicar boa parte dos Fondos ao sector da automoción, co programa industrial de maior dotación económica da nosa historia de apoio á industria do automóbil”, engadiu.
Jordi Hereu destacou o papel de España como “epicentro de reflexión e transformación no tema da mobilidade, que é fundamental” e avanzou que existen “grandes retos” para construír de maneira “conxunta e desde a unión” entre sectores empresariais co impulso de políticas públicas por parte de Europa, España e Aragón.
“Temos que afrontar xuntos grandes retos desde unha posición privilexiada que hai en España, con grandes fabricantes, un ecosistema de fabricantes de compoñentes e unha gran rede de concesionarios e provedores que converten un produto nun gran servizo“, apuntou.
Tras felicitar aos premiados polo seu esforzo e visión que están a impulsar a excelencia no sector da automoción, Hereu convidou aos asistentes a que presenten novos proxectos ao Perte VEC. Antes de fin de ano, está prevista a cuarta convocatoria dotada con 1.250 millóns de euros.