InicioEconomíaRedución de beneficios en Stellantis durante o primeiro trimestre de 2024

Redución de beneficios en Stellantis durante o primeiro trimestre de 2024

PUBLICADO O

- Advertisement -

Stellantis reduciu un 12% os seus ingresos durante o primeiro trimestre deste ano, ata os 41.700 millóns de euros, principalmente debido aos obstáculos de volume de vendas, composición de stock e tipo de cambio, parcialmente compensados por unha firme fixación de prezos netos, segundo informou este martes o grupo automobilístico.

O número de entregas totais descendeu ata os 1,33 millóns de vehículos, o que supón unha caída do 10% fronte aos 1,47 millóns entregados no primeiro trimestre de 2023.Por rexións, a facturación en Norteamérica alcanzou os 19.300 millóns de euros, unha caída do 15% fronte aos 22.800 rexistrados en 2023 debido a un descenso do 20% en entregas ata as 407.000 unidades.

A facturación de Europa no primeiro trimestre caeu ata os 14.100 millóns de euros, un 13% menos fronte aos 16.100 millóns rexistrados no exercicio anterior, xunto cunha caída do 6% pola redución do inventario de modelos como o Peugeot 3008, para o cal o grupo lanza unha nova versión no segundo trimestre de 2024.

A rexión de Oriente Medio e África si observou un aumentou do 24% nos seus ingresos, alcanzando os 2.700 millóns de euros (2.200 en 2023), grazas a un aumento do 42% impulsadas en parte pola marca Fiat no mercado de Alxeria.

A facturación en Sudamérica alcanzou os 3.500 millóns (un 2% menos interanual), mentres que na rexión de China, India e Asia-Pacífico os ingresos esborralláronse nun 46%, pasando de 1.000 millóns de euros aos 500 millóns debido ás “desafiantes condicións económicas e de mercado e á crecente competencia”.

As vendas de Maserati tamén caeron, ata os 300 millóns de euros, un 55% menos que os 700 millóns rexistrados no primeiro trimestre de 2023, entregando 33.000 unidades, un 61% menos. Así, as vendas mundiais de Stellantis eleváronse ata 1,53 millóns de unidades, un lixeiro aumento fronte aos 1,52 millóns no mesmo período do exercicio anterior.

En concreto, vendeu 389.000 unidades en Norteamérica (un 10% menos fronte ao ano pasado), 757.000 en Europa (+5,7%), 155.00 en Oriente Medio e África (+23%), 191.000 en Sudamérica (-4,5%), 17.000 en India e Asia-Pacífico (-32%) e 13.000 en China (-13,3%). Pola súa banda, Maserati vendeu 4.800 unidades, un 33% menos.

En temas de sustentabilidade e grupos de interese, Stellantis anunciou unha asociación coa Xunta de Recursos do Aire de California que evita entre 10 e 12 millóns de toneladas métricas de gases de efecto invernadoiro na EE.UU e sinala que mellora o compromiso continuo para fortalecer a súa ofensiva de electrificación mediante a promoción da conciencia sobre os vehículos eléctricos, a ampliación da infraestrutura de carga e a preparación dos concesionarios.

Así mesmo, sinala que redistribuíu 1.900 millóns de euros aos seus empregados en 2024, por un total de 6.000 millóns de euros desde 2021, segundo a resultados marca do ano completo 2023.

AVANCES EN TECNOLOXÍA

Neste primeiro trimestre Stellantis presentou tres vehículos eléctricos de batería (BEV), o Fiat Topolino, Maserati Grecale Folgore e o Ram ProMaster EV, e avisa que mantén o seu plan de lanzamento.

Así mesmo, sinala que iniciou a produción de módulos de accionamiento eléctrico deseñados e fabricados internamente en Indiana Transmission (EE.UU). E que se instalarán unidades de 250 kW con densidade de potencia líder na súa clase nos próximos vehículos STLA grandes (Dodge, Jeep, Alfa Romeo, Chrysler.).

Tamén comezou coa produción de celas e módulos co socio de baterías ACC en Europa. Seguiranlle LG Energy Solution e Samsung SDI. Os compoñentes da batería ensamblaranse en paquetes de baterías de alta densidade enerxética, deseñados e fabricados por Stellantis, cun tamaño de entre 80 e 120 kWh.

Así mesmo, sinala que foi o primeiro fabricante de partes orixinais (OEM) en integrar a funcionalidade ChatGPT, comezando coa implementación do novo asistente de viaxe en toda a gama de márcaa DS, seguido por Peugeot no seu sistema i-Cockpit, con plans de estenderse a toda a gama de Stellantis.

Igualmente, destaca a adquisición do marco de intelixencia artificial, modelos de aprendizaxe automática, dereitos de propiedade intelectual e patentes de CloudMade, un desenvolvedor de solucións automotrices intelixentes e innovadoras baseadas en big data para apoiar o desenvolvemento a mediano prazo de STLA SmartCockpit.

INVESTIMENTOS E AUTOCARTERA

Finalmente, durante este primeiro trimestre, Stellantis destaca o anuncio dun plan de investimento marca para Sudamérica por un total de 5.600 millóns de euros de 2025 a 2030 para apoiar o lanzamento de máis de 40 novos produtos durante o período, así como o desenvolvemento de novas tecnoloxías biohíbridas e tecnoloxías innovadoras de descarbonización en todo o mundo, unha cadea de subministración e novas oportunidades comerciais estratéxicas.

Doutra banda, neste período levou a cabo a firma de dous acordos de frota, unha con Sixt no que podería adquirir ata 250.000 vehículos para a súa frota de aluguer nos seus países corporativos en Europa e América do Norte durante o próximos tres anos.

O outro con Ayvens, no que “animará” aos seus afiliados a comprar ata 500.000 vehículos para a súa frota de arrendamento a longo prazo en toda Europa durante o próximos tres anos.

Así mesmo, na Xunta Xeral Anual de Accionistas do 16 de abril de 2024, aprobouse un dividendo anual de 4.700 millóns de euros (1,55 euros por acción), que se pagará o 3 de maio de 2024. E resalta a execución en curso dun programa de recompra de accións por valor de 3.000 millóns de euros.

Stellantis conclúe dicindo que se atopa en camiño de xerar retornos totais de capital en 2024 de máis de 7.700 millóns de euros, o que representa un rendemento do 11% como porcentaxe da capitalización de mercado do grupo o 1 de xaneiro de 2024.

ÚLTIMAS

O ‘stolpersteine’ de Jaime, asasinado en Mauthausen. Cando a memoria tropeza coa pedra da historia

O Concello de Nigrán colocou este xoves un 'Stolpersteine' en memoria de Jaime Martínez...

Caballero saca peito e di que Vigo é un “modelo turístico en España”

O alcalde de Vigo, Abel Caballero, celebrou que a cidade "continúe sendo un modelo turístico...

O BNG de Vigo pide limitar o uso de petardos no Fin de Ano polos “prexuízos” a animais e persoas maiores

O BNG de Vigo demandou ao goberno local que emita un bando para limitar...

Auxilian en Vigo a un home de 50 anos que entrou en parada cardiorespiratoria en plena rúa, resultando falecido

Os profesionais de emerxencias auxiliaron na tarde deste xoves en Vigo a un home duns...