O director da planta viguesa do grupo automobilístico Stellantis, Ignacio Bueno, ve “difícil” superar os niveis de produción alcanzados en 2023 despois dos paróns rexistrados pola fábrica nos últimos meses, con preto de 60 quendas sen actividade no que vai de ano.
Así o sinalou este venres en declaracións aos medios de comunicación tras asinar tres convenios de colaboración coa Xunta de Galicia para o desenvolvemento de programas de Formación Profesional Dual.
Respecto diso, Bo dixo que os problemas que estiveron parando a factoría nas últimas semanas ou están resoltos ou están preto de resolverse, polo que a previsión é que a produción nos próximos meses sexa “moito mellor” que os pasados.
A pesar de todo, dixo que o nivel de produción será elevado e sempre en función da demanda dos vehículos que se ensamblan en Vigo, que foron actualizados nos últimos meses e contan coa “última tecnoloxía”.
PERTE
Preguntado sobre se se coñecen xa os fondos europeos que se lle outorgarán a Stellantis Vigo a través do proxecto estratéxico para a recuperación e transformación económica (Perte) do Vehículo Eléctrico e Conectado, el subliñou que a empresa espera que se resolva “canto antes”, coa previsión de que isto ocorra “a finais deste mes de abril ou a principios do que vén”. Acto seguido, chanceou con que en marzo esperábase tamén saber algo do tema.
Segundo el, non hai preocupación, senón “ganas”, para poder comunicar ao grupo as cantidades que se recibirán e, a partir de aí, tomar as decisións oportunas e “anunciar boas noticias”.
Bueno tamén quixo mandar unha mensaxe de tranquilidade aos traballadores, sobre todo aos da cuarta quenda, que opera en fin de semana. Stellantis prevé que siga activa durante todo o ano, a pesar dos últimos paróns. “Funciona moi ben”, reivindicou.
