InicioEconomíaVigo presenta a súa oferta turística "amigable" e "que brilla todo o...

Vigo presenta a súa oferta turística “amigable” e “que brilla todo o ano”

Abel Caballero, o principal embaixador da urbe olívica, no Fitur.

PUBLICADO O

- Advertisement -

O Concello de Vigo presentou este xoves o seu proxecto turístico “amigable”, cunha cidade “que brilla todo o ano”, grazas ao seu Nadal “sen teito” e á súa oferta cultural, gastronómica e estival, con ata 12 praias con bandeira azul.

Unha vez máis, foi o alcalde, Abel Caballero, o principal embaixador da urbe olívica nun acto levado a cabo na caseta de Turespaña, no marco da Feira Internacional de Turismo (Fitur), que se celebra esta semana en Madrid.

“O Nadal ten un efecto amplificador. En Vigo xa non hai tempada baixa”, reivindicou o rexedor, convidando a todo o mundo a que visite a cidade, que dispón dun turismo “amable e amigable” para familias, pero tamén para parellas ou persoas que queiran gozar do clima, da cultura, da gastronomía e, polo seu posto, das súas luces de Nadal.

Caballero referiuse á lema escollido para a presentación da cidade, ‘Vigo, millóns de visitantes, millóns de embaixadores’, subliñando a boa acollida que os vigueses dan a cada turista que chega á urbe e as boas sensacións que levan todos os que acoden á cidade.

“O que máis me emociona é que a xente que vén a Vigo emociónase co que ve, coa cidade”, engadiu, destacando a presenza de miles de veciños de Portugal. Segundo el, o Nadal de Vigo aínda ten “moita posibilidade de crecemento”, porque “nunca hai teito”.

“Cada ano superamos o anterior. Este ano imos baleirar Madrid e Barcelona. A nosa ambición é baleirar Nova York, Londres, París e Roma”, chanceou Abel Caballero durante a súa intervención no acto, pondo tamén o foco no retorno económico que isto supón.

“O NADAL SITUOU A VIGO NO MAPA”

Previamente, a encargada de abrir a presentación de Vigo en Fitur foi a xornalista Paula Montes, quen tamén falou das luces de Nadal, que “situaron a Vigo no mapa”. Ela deu paso a un vídeo no que se relataban as diferentes ofertas turísticas da cidade, empezando polo Nadal, pero pasando polas súas praias no verán, o festival Ou Marisquiño, os seus concertos gratuítos en Castrelos con artistas de “primeiro nivel”, o seu Entroido, a súa Reconquista, e tamén a súa gastronomía ou os seus carreiros verdes.

Outro xornalista, Roberto Irago, colleu a testemuña de Montes e centrou a súa intervención na visión que teñen de Vigo os propios vigueses, que senten “orgullosos” de nacer na cidade. “Vigo é unha cidade na que desde hai anos nunca se apagan as luces”, subliñou, destacando a industria, o emprego e o porto pesqueiro.

Despois, outro vídeo deu voz aos miles de turistas que cada ano coñecen Vigo. No mesmo, os propios visitantes contaban que supón para eles a cidade e as súas ganas de volver para coñecela en calquera época do ano.

ÚLTIMAS

O buque vigués ‘Robin M. Lee’, ao rescate dos tripulantes do palangreiro en perigo nas Malvinas

Os 27 tripulantes do palangreiro 'Argos Georgia', que nas últimas horas solicitaba axuda a 170 millas...

Unha carpa situada nas inmediacións do centro comercial A Laxe acolle unha experiencia de realidade virtual para concienciar sobre a ciberseguridade

O Instituto Nacional de Ciberseguridade (Incibe) organiza esta semana en Vigo a exposición '#ExperienciaIncibe' de realidade...

Encontran o cadáver dun home dentro dun piso de Vigo despois da alerta dos veciños polo mal cheiro

Os servizos de emerxencia acharon o cadáver dun home nun piso de Vigo despois...

Case 1.300 empresas galegas logran algún dos 10 indicadores Ardán

Un total de 1.289 empresas galegas lograron algún dos 10 indicadores Ardán, co almacenista...