InicioSociedadeO caso de Air Nostrum que cedeu o seu avión ao Sevilla...

O caso de Air Nostrum que cedeu o seu avión ao Sevilla FC en Vigo, investigado pola AESA

A compañía deu preferencia ao equipo andaluz e cedeulle sitio, deixando a máis de 80 pasaxeiros en terra.

PUBLICADO O

Axencia Estatal da Seguridade Aérea (AESA) investigará o ocorrido o pasado sábado cando Air Nostrum deixou en terra a decenas de pasaxeiros do voo Vigo-Madrid para ceder eses asentos aos xogadores do Sevilla FC. Así, fontes do Ministerio de Transportes, Mobilidade e Axenda Urbana confirmaron que este organismo iniciará unha actuación de oficio para comprobar que o operador cumprise coa normativa de dereitos dos pasaxeiros no momento dos feitos.

A AESA tamén analizará se a compañía cumpre con estes dereitos tras o ocorrido, así como con outras obrigacións relacionadas contempladas na Lei de Seguridade Aérea. A aerolínea pediu desculpas o pasado domingo e anunciou compensacións para os viaxeiros “polas molestias causadas” por este incidente, “un lamentable erro achacable unicamente á compañía”.

“Air Nostrum lamenta profundamente o prexuízo ocasionado onte aos pasaxeiros do voo IB8869 Vigo-Madrid por un lamentable erro achacable unicamente á compañía. A próxima semana contactaremos con cada un dos pasaxeiros afectados para compensarlles polas molestias causadas. Nosas máis sinceras desculpas”, indicou a filial rexional de Iberia nun comunicado.

O voo IB8869 con destino Madrid tiña previsto o seu despegamento da cidade galega ás 21.40 horas, pero as malas condicións meteorolóxicas rexistradas tamén na capital española fixeron que o avión previsto para o traxecto non aterrase en Peinador ata as 22.15 horas. Á súa vez, o aparello que ía levar aos xogadores do Sevilla FC sufriu unha avaría e foi declarado non apto para voar. A compañía deu preferencia ao equipo andaluz e cedeulle sitio no xa mencionado voo IB8869, o último fixado para o sábado, deixando a máis de 80 pasaxeiros en terra.

Segundo relatan os afectados, Air Nostrum só ofreceu aos pasaxeiros a posibilidade de saír en autobús por estrada cara a Madrid o domingo ás 8.00 horas ou esperar ao luns para tomar outro avión, o que ocasionou que estes se apiñasen nos mostradores de Peinador para facer as correspondentes reclamacións. A organización FACUA-Consumidores en Acción interpuxo este luns unha denuncia contra a compañía aérea por este feito e advertiu de que “o incumprimento contractual no que incorreu a aerolínea supón unha infracción á normativa de protección dos consumidores, polo que debe ser obxecto de sanción por parte das autoridades de consumo”.

ÚLTIMAS

O BNG critica que o Concello “bote á rúa sen alternativa” a 10 sobreviventes do incendio de Alfonso X

O BNG de Vigo criticou este martes que o Concello "bote á rúa sen alternativa" a...

Suspenden a folga de ambulancias prevista en Vigo, Cangas e Moaña para xoves e venres

Os sindicatos CIG, CCOO, USO e FS-TES acordaron suspender a folga na empresa concesionaria...

Caballero e Puente reuníronse para abordar a chegada dos trens Avril

O ministro de Transportes e Mobilidade Sustentable, Óscar Puente, reuniuse este martes co alcalde...

O Sergas anuncia a intervención pública do servizo de ambulancias de Vigo, Moaña e Cangas

A Fundación Pública Urxencias Sanitarias de Galicia-061 confirmou que se iniciaron os trámites para intervir,...