A dirección da factoría viguesa do grupo automobilístico Stellantis iniciou este martes a negociación do novo convenio colectivo co comité de empresa da planta, polo que cada sindicato con representación presentou as súas propostas de face este documento.
Tal como informou o presidente do comité, Víctor Mera, tratouse dun encontro “formal”, para comezar a negociación. Durante o mesmo, cada parte expuxo sobre a mesa as súas pretensións para o novo convenio, pero non se chegaron a debater. En declaracións a Europa Press, Mera dixo que na reunión a empresa explicou que supuxo o anterior convenio, que estivo vixente entre 2020 e 2023 e emprazou aos sindicatos a negociar a partir do próximo martes, día 7 de novembro, ás 10,45 horas.
Prevese que, a partir da semana que vén, a mesa de negociación reúnase cada martes e xoves ata alcanzar un acordo. Na mesma están presentes representantes de SIT, UXT, CC.OO. e CUT. Precisamente CC.OO. indicou que o último convenio “non cumpriu coas expectativas” nun contexto “favorable” con dous vehículos recentemente implantados na fábrica e sen a “incerteza” que hai nestes momentos, “o que daba a posibilidade de realizar máis avances económicos e en dereitos”, polo que foi unha “oportunidade perdida”.
Desde a CUT, Victor Marino indicou que o contido da reunión deste martes foi “o esperado”, xa que, segundo dixo, Stellantis volveu a porse nunha posición “catastrofista” para pedir ser “comedidos” a nivel económico e así manter a eficiencia. Tras recoñecer que prevé que este novo convenio teña unha duración de catro anos, como o anterior, dixo que espera unha negociación “exprés”, que non durará “moito máis dun mes”, segundo sentenciou, tras criticar que algúns sindicatos “aplaudiron” o documento de 2020-2023, ao contrario que a CUT.